Onderwijstaal : Nederlands |
Examencontract: niet mogelijk |
Volgtijdelijkheid
|
|
Geen volgtijdelijkheid
|
| Studierichting | | Studiebelastingsuren | Studiepunten | P2 SBU | P2 SP | 2de Examenkans1 | Tolerantie2 | Eindcijfer3 | |
| Module 2 Marketing en Strategie | Verplicht | 75 | 3,0 | 75 | 3,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De deelnemer is in staat om een kritische evaluatie te maken van het marketingbeleid van zijn/haar organisatie en hiervoor aanbevelingen te maken.
|
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
Tijdens dit opleidingsonderdeel krijgt de deelnemer een beeld van marketingconcepten en technieken in zowel B2C (Business to Consumer) als B2B (Business to Business) context. De deelnemers ontwikkelt daarnaast een gevoel voor de uitdagingen en trends in het marketinglandschap en kan deze voor de eigen organisatie kaderen.
|
|
|
|
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Responsiecollege ✔
|
|
|
|
|
|
Casestudy ✔
|
|
|
Discussies /debat ✔
|
|
|
Groepswerk ✔
|
|
|
Paper ✔
|
|
|
|
Periode 2 Studiepunten 3,00
Evaluatievorm | |
|
Schriftelijke evaluatie tijdens onderwijsperiode | 100 % |
|
|
|
|
Mondelinge evaluatie tijdens onderwijsperiode | 0 % |
|
|
|
Praktijkevaluatie tijdens onderwijsperiode | 0 % |
|
|
|
Evaluatievorm in overleg met student tijdens onderwijsperiode | 0 % |
|
|
|
Andere evaluatievorm tijdens onderwijsperiode | 0 % |
|
|
|
|
|
|
Examenvorm te kiezen in overleg met de student | 0 % |
|
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
 
|
Aanbevolen literatuur |
|
- Business Marketing Management,Biemans, Wim,Noordhoff Uitgevers,9789001863104
- Business-to-businessmarketing,Fill, Chris; Fill, Karen E.; Nonhof, Peter,Pearson,9043011312
- Business Market Management: Understanding, Creating, and Delivering Value,James C. Anderson; James A. Narus; Das Narayandas,3,Pearson,9780136000884
- Customer Relationship Management,Ed Peelen,3,Pearson,9789043016759
- The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference,Malcolm Gladwell,Little Brown UK,9780349113463
- Invloed - De zes geheimen van het overtuigen,Robert Cialdini,5,Academic Service,9789052617152
- Innovation: The Five Disciplines for Creating What Customers Want,Curtis R. Carlson; William W. Wilmot,Crown Business,9780307336699
- Crossing the Chasm: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers,Geoffrey A. Moore,3,Harper Business,9780062292988
- Principes van marketing,Philip Kotler; Gary Armstrong; Nigel Piercy,Pearson Education,9789043022484
|
|
|
|
|
|
1 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 12.2, lid 2. |
2 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 16.9, lid 2. |
3 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 15.1, lid 3.
|
Legende |
SBU : studiebelastingsuren | SP : studiepunten | N : Nederlands | E : Engels |
|