View the form in English. |
|
Onderwijstaal : Nederlands |
Examencontract: niet mogelijk |
Volgtijdelijkheid
|
|
Geen volgtijdelijkheid
|
| Studierichting | | Studiebelastingsuren | Studiepunten | P1 SBU | P1 SP | 2de Examenkans1 | Tolerantie2 | Eindcijfer3 | |
| master informatica profiel Health Informatics | Verplicht | 108 | 4,0 | 108 | 4,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| EC 1: De afgestudeerde heeft op het gebied van informatica inzicht in de belangrijkste technologische ontwikkelingen en de onderliggende wetenschappelijke principes. | - EC
| EC 3: De afgestudeerde heeft de nodige kennis en inzichten in minstens 1 subdiscipline die toelaten om een bijdrage te leveren aan het ontwikkelen of toepassen van vernieuwende ideeën in een bepaald gebied van de informatica (door verdieping van basiskennis op bachelor niveau, inclusief deze van wiskundige en andere wetenschappelijke grondslagen). | - EC
| EC 5: De afgestudeerde kan zelfstandig een complex informaticaprobleem modelleren, de nodige abstracties invoeren, de oplossing gestructureerd beschrijven en implementeren, en ten slotte tegenover de stakeholders argumenteren waarom de gekozen oplossing en de bijhorende implementatie voldoen aan de gestelde specificaties. | - EC
| EC 7: De afgestudeerde is in staat om informatie kritisch te analyseren en te evalueren, en op een efficiënte manier te verwerken. | - EC
| EC 8: De afgestudeerde is in staat om informatie, ideeën en oplossingen te communiceren naar een publiek bestaande uit collega's informatici maar ook naar niet-specialisten door zich op het juiste abstractieniveau uit te drukken. | - EC
| EC 9: De afgestudeerde is in staat om op heldere wijze zowel mondeling als schriftelijk te rapporteren over haar/zijn werk in een nationale en internationale context. | - EC
| EC 10: De afgestudeerde functioneert goed in teamverband; zij/hij is in staat, door overleg in kleine en grote groepen, werkzaamheden te verdelen en op elkaar af te stemmen. | - EC
| EC 12: De afgestudeerde kan kritisch reflecteren over het eigen handelen, hierover verantwoording afleggen en zichzelf bijsturen waar nodig. |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
Er wordt een overzicht gegeven van actuele ontwikkelingen van elektronische informatiestromenvan ziekenhuizen en andere stakeholders in de gezondheids en welzijnssector aan de hand van inspirerende voorbeelden. Verder krijgt de student inzicht in de resultaten die door de implementatie van eHealth toepassingen geboekt zijn op het gebied van o.a. toegankelijkheid van zorg, veiligheid en kwaliteit van zorg, continuïteit in zorgverlening, performantie en productiviteit. Daarnaast wordt duidelijk welke uitdagingen nog gerealiseerd dienen te worden. Naast de praktijk voorbeelden is er ruimte om zelf hands on te werken aan een E health toepassing als antwoord op een nood uit de life sciences.
In dit opleidingsonderdeel worden de volgende aspecten toegelicht:
- Introductie in het topic E-Health
- Functiemetingen en slimme pleisters
- Gastcollege van ZOL waarbij toepassingen worden toegelicht rond e-health
- Hands-on project waarbij er zelf hardware ontwikkeld wordt die bruikbaar moet zijn voor een gezondheidstoepassing.
|
|
|
|
|
|
|
Excursie/veldwerk ✔
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Project ✔
|
|
|
|
|
|
Groepswerk ✔
|
|
|
Paper ✔
|
|
|
Presentatie ✔
|
|
|
|
Periode 1 Studiepunten 4,00
Evaluatievorm | |
|
Schriftelijke evaluatie tijdens onderwijsperiode | 50 % |
|
|
|
|
|
Mondelinge evaluatie tijdens onderwijsperiode | 20 % |
|
|
|
|
Praktijkevaluatie tijdens onderwijsperiode | 30 % |
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Up-to-date eigen aanvullende informatie via het elektronisch leerplatform. |
|
|
|
|
|
| master in de industriële wetenschappen: elektronica-ICT | Keuze | 108 | 4,0 | 108 | 4,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| EC1 - De Master in de industriële wetenschappen: elektronica-ICT kan in eigen professioneel denken en handelen -- met een gepaste ingenieursattitude en met continue aandacht voor de eigen vorming -- adequaat communiceren, effectief samenwerken, en rekening houden met de economische, ethische, maatschappelijke en/of internationale context en is zich hierbij bewust van de impact op de omgeving. | | - DC
| DC-M8 - kan kennis en vaardigheden kritisch evalueren om op basis hiervan eigen denken en handelen bij te sturen. (kritisch reflecteren) | | | - BC
| De student reflecteert kritisch omtrent de hindernissen en knelpunten die de realisatie van eHealth in de weg staan. | | - DC
| DC-M9 - kan mondeling en schriftelijk (grafisch) communiceren. (communiceren) | | | - BC
| De student is in staat voor een interdisciplinair team zijn project voor te stellen. | | - DC
| DC-M10 - kan constructief en verantwoordelijk functioneren als lid van een (multidisciplinair) team. (samenwerken) | | | - BC
| De student leert samenwerken in een interdisciplinair omgeving met zorgverleners, zorginstellingen, overheden en andere health care stakeholders. | | - DC
| DC-M12 geeft blijkt van een gepaste ingenieursattitude. (ingenieursattitude) | | | - BC
| De student verwerft inzicht in de mate waarin eHealth kan bijdragen tot een optimalere organisatie van de gezondheidszorg. | | | - BC
| De student realiseert zich de meerwaarde van eHealth voor interdisciplinair werken tussen zorgverleners, zorginstellingen, overheden en andere health care stakeholders. | | | - BC
| De student is in staat om evidence based strategieën te formuleren om de gezondheidssystemen te ontwerpen. | - EC
| EC3 - De Master in de industriële wetenschappen: elektronica-ICT heeft gevorderde kennis en inzicht in principes en toepassingen van automatisering en sensortechnologie en signaalverwerking, en kan hierin complexe, praktijkgerichte ontwerp- of optimalisatieproblemen autonoom herkennen, kritisch analyseren en methodisch oplossen met oog voor dataverwerving en implementatie en met aandacht voor de actuele technologische ontwikkelingen. | | - DC
| DC-M2 - heeft inzicht in de basisbegrippen en methodes. (begrijpen) | | | - BC
| De student begrijpt welke sensoren afhankelijk van de toepassing het meest adequaat zijn. | | - DC
| DC-M4 - kan informatie opzoeken, meten of verzamelen en correct refereren. (data verwerven) | | | - BC
| De student is in staat om evidence based strategieën te formuleren om de gezondheidssystemen te ontwerpen. | | - DC
| DC-M5 - kan problemen analyseren, logisch structureren en interpreteren. (analyseren) | | | - BC
| De student is in staat om evidence based strategieën te formuleren om de gezondheidssystemen te ontwerpen. | | | - BC
| De student reflecteert kritisch omtrent de hindernissen en knelpunten die de realisatie van eHealth in de weg staan. | | - DC
| DC-M6 - kan methodes selecteren en gefundeerde keuzes maken om problemen op te lossen of oplossingen te ontwerpen. (oplossen en ontwerpen) | | | - BC
| De student is in staat om evidence based strategieën te formuleren om de gezondheidssystemen te ontwerpen. | | | - BC
| De student reflecteert kritisch omtrent de hindernissen en knelpunten die de realisatie van eHealth in de weg staan. | | - DC
| DC-M7 - kan geselecteerde methodes en hulpmiddelen aanwenden om oplossingen en ontwerpen te implementeren. (implementeren en operationaliseren) | | | - BC
| De student is in staat om evidence based strategieën te formuleren om de gezondheidssystemen te ontwerpen. | | | - BC
| De student reflecteert kritisch omtrent de hindernissen en knelpunten die de realisatie van eHealth in de weg staan. | - EC
| EC7 - De Master in de industriële wetenschappen: elektronica-ICT heeft gespecialiseerde kennis en inzicht in principes en toepassingen binnen de domeinen van computertechnieken en algoritmen van programmeertalen, en kan hierin initiëren, plannen, kritisch analyseren en gefundeerd oplossen met oog voor dataverwerving en implementatie en met behulp van simulatietechnieken of geavanceerde tools, bewust van mogelijk fouten, praktische beperkingen en met aandacht voor actuele technologische ontwikkelingen. | | - DC
| DC-M2 - heeft inzicht in de basisbegrippen en methodes. (begrijpen) | | | - BC
| De student begrijpt actuele en toekomstige elektronische informatiestromen in het domein van e-health. | | - DC
| DC-M4 - kan informatie opzoeken, meten of verzamelen en correct refereren. (data verwerven) | | | - BC
| De student weet waar welke eHealth info zich bevindt en kan er gebruik van maken. | | | - BC
| De student is in staat om evidence based strategieën te formuleren om de gezondheidssystemen te ontwerpen. | | - DC
| DC-M5 - kan problemen analyseren, logisch structureren en interpreteren. (analyseren) | | | - BC
| De student is in staat om evidence based strategieën te formuleren om de gezondheidssystemen te ontwerpen. | | | - BC
| De student reflecteert kritisch omtrent de hindernissen en knelpunten die de realisatie van eHealth in de weg staan. | | - DC
| DC-M6 - kan methodes selecteren en gefundeerde keuzes maken om problemen op te lossen of oplossingen te ontwerpen. (oplossen en ontwerpen) | | | - BC
| De student is in staat om evidence based strategieën te formuleren om de gezondheidssystemen te ontwerpen. | | | - BC
| De student reflecteert kritisch omtrent de hindernissen en knelpunten die de realisatie van eHealth in de weg staan. | | - DC
| DC-M7 - kan geselecteerde methodes en hulpmiddelen aanwenden om oplossingen en ontwerpen te implementeren. (implementeren en operationaliseren) | | | - BC
| De student is in staat om evidence based strategieën te formuleren om de gezondheidssystemen te ontwerpen. | | | - BC
| De student reflecteert kritisch omtrent de hindernissen en knelpunten die de realisatie van eHealth in de weg staan. |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
Er wordt een overzicht gegeven van actuele ontwikkelingen van elektronische informatiestromenvan ziekenhuizen en andere stakeholders in de gezondheids en welzijnssector aan de hand van inspirerende voorbeelden. Verder krijgt de student inzicht in de resultaten die door de implementatie van eHealth toepassingen geboekt zijn op het gebied van o.a. toegankelijkheid van zorg, veiligheid en kwaliteit van zorg, continuïteit in zorgverlening, performantie en productiviteit. Daarnaast wordt duidelijk welke uitdagingen nog gerealiseerd dienen te worden. Naast de praktijk voorbeelden is er ruimte om zelf hands on te werken aan een E health toepassing als antwoord op een nood uit de life sciences.
In dit opleidingsonderdeel worden de volgende aspecten toegelicht:
- Introductie in het topic E-Health
- Functiemetingen en slimme pleisters
- Gastcollege van ZOL waarbij toepassingen worden toegelicht rond e-health
- Hands-on project waarbij er zelf hardware ontwikkeld wordt die bruikbaar moet zijn voor een gezondheidstoepassing.
|
|
|
|
|
|
|
Excursie/veldwerk ✔
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Project ✔
|
|
|
|
|
|
Groepswerk ✔
|
|
|
Paper ✔
|
|
|
Presentatie ✔
|
|
|
|
Periode 1 Studiepunten 4,00
Evaluatievorm | |
|
Schriftelijke evaluatie tijdens onderwijsperiode | 50 % |
|
|
|
|
|
Mondelinge evaluatie tijdens onderwijsperiode | 20 % |
|
|
|
|
Praktijkevaluatie tijdens onderwijsperiode | 30 % |
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Up-to-date eigen aanvullende informatie via het elektronisch leerplatform. |
|
|
|
|
|
| exchange industriële wetenschappen | Keuze | 108 | 4,0 | 108 | 4,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
|
|
Er wordt een overzicht gegeven van actuele ontwikkelingen van elektronische informatiestromenvan ziekenhuizen en andere stakeholders in de gezondheids en welzijnssector aan de hand van inspirerende voorbeelden. Verder krijgt de student inzicht in de resultaten die door de implementatie van eHealth toepassingen geboekt zijn op het gebied van o.a. toegankelijkheid van zorg, veiligheid en kwaliteit van zorg, continuïteit in zorgverlening, performantie en productiviteit. Daarnaast wordt duidelijk welke uitdagingen nog gerealiseerd dienen te worden. Naast de praktijk voorbeelden is er ruimte om zelf hands on te werken aan een E health toepassing als antwoord op een nood uit de life sciences.
In dit opleidingsonderdeel worden de volgende aspecten toegelicht:
- Introductie in het topic E-Health
- Functiemetingen en slimme pleisters
- Gastcollege van ZOL waarbij toepassingen worden toegelicht rond e-health
- Hands-on project waarbij er zelf hardware ontwikkeld wordt die bruikbaar moet zijn voor een gezondheidstoepassing.
|
|
|
|
|
|
|
Excursie/veldwerk ✔
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Project ✔
|
|
|
|
|
|
Groepswerk ✔
|
|
|
Paper ✔
|
|
|
Presentatie ✔
|
|
|
|
Periode 1 Studiepunten 4,00
Evaluatievorm | |
|
Schriftelijke evaluatie tijdens onderwijsperiode | 50 % |
|
|
|
|
|
Mondelinge evaluatie tijdens onderwijsperiode | 20 % |
|
|
|
|
Praktijkevaluatie tijdens onderwijsperiode | 30 % |
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Up-to-date eigen aanvullende informatie via het elektronisch leerplatform. |
|
|
|
|
|
| master in de industriële wetenschappen: informatica | Keuze | 108 | 4,0 | 108 | 4,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| EC1 - De master in de industriële wetenschappen informatica kan in eigen professioneel denken en handelen -- met een gepaste ingenieursattitude en met continue aandacht voor de eigen vorming -- adequaat communiceren, effectief samenwerken, en rekening houden met de economische, ethische, maatschappelijke en/of internationale context en is zich hierbij bewust van de impact op de omgeving. [people, data literacy and essential software skills] | | - DC
| DC-M8 - kan kennis en vaardigheden kritisch evalueren om op basis hiervan eigen denken en handelen bij te sturen. (kritisch reflecteren) | | | - BC
| De student reflecteert kritisch omtrent de hindernissen en knelpunten die de realisatie van eHealth in de weg staan. | | - DC
| DC-M9 - kan mondeling en schriftelijk (grafisch) communiceren. (communiceren) | | | - BC
| De student is in staat voor een interdisciplinair team zijn project voor te stellen. | | - DC
| DC-M10 - kan constructief en verantwoordelijk functioneren als lid van een (multidisciplinair) team. (samenwerken) | | | - BC
| De student leert samenwerken in een interdisciplinair omgeving met zorgverleners, zorginstellingen, overheden en andere health care stakeholders. | | - DC
| DC-M12 - geeft blijkt van een gepaste ingenieursattitude. (ingenieursattitude) | | | - BC
| De student verwerft inzicht in de mate waarin eHealth kan bijdragen tot een optimalere organisatie van de gezondheidszorg. | | | - BC
| De student realiseert zich de meerwaarde van eHealth voor interdisciplinair werken tussen zorgverleners, zorginstellingen, overheden en andere health care stakeholders. | | | - BC
| De student is in staat om evidence based strategieën te formuleren om de gezondheidssystemen te ontwerpen | - EC
| EC2 - De master in de industriële wetenschappen informatica beheerst een geheel van kennis en vaardigheden omtrent het ontwerpen van geïntegreerde, resilient softwaresystemen en kan deze creatief concipiëren, plannen en uitvoeren als geïntegreerd deel van een methodologisch en projectmatig geordende reeks van handelingen binnen een multidisciplinair project met een belangrijke onderzoeks- en/of innovatiecomponent. [systeemdenken] | | - DC
| DC-M2 - heeft inzicht in de basisbegrippen en methodes. (begrijpen) | | | - BC
| De student begrijpt actuele en toekomstige elektronische informatiestromen in het domein van e-health. | | - DC
| DC-M4 - kan informatie opzoeken, meten of verzamelen en correct refereren. (data verwerven) | | | - BC
| De student is in staat om evidence based strategieën te formuleren om de gezondheidssystemen te ontwerpen. | | | - BC
| De student weet waar welke eHealth info zich bevindt en kan er gebruik van maken. | | - DC
| DC-M5 - kan problemen analyseren, logisch structureren en interpreteren. (analyseren) | | | - BC
| De student is in staat om evidence based strategieën te formuleren om de gezondheidssystemen te ontwerpen. | | | - BC
| De student reflecteert kritisch omtrent de hindernissen en knelpunten die de realisatie van eHealth in de weg staan. | | - DC
| DC-M6 - kan methodes selecteren en gefundeerde keuzes maken om problemen op te lossen of oplossingen te ontwerpen. (oplossen en ontwerpen) | | | - BC
| De student is in staat om evidence based strategieën te formuleren om de gezondheidssystemen te ontwerpen. | | | - BC
| De student reflecteert kritisch omtrent de hindernissen en knelpunten die de realisatie van eHealth in de weg staan. | | - DC
| DC-M7 - kan geselecteerde methodes en hulpmiddelen aanwenden om oplossingen en ontwerpen te implementeren. (implementeren en operationaliseren) | | | - BC
| De student is in staat om evidence based strategieën te formuleren om de gezondheidssystemen te ontwerpen. | | | - BC
| De student reflecteert kritisch omtrent de hindernissen en knelpunten die de realisatie van eHealth in de weg staan. | - EC
| EC4 - De master in de industriële wetenschappen informatica heeft gevorderde kennis en inzicht in principes en toepassingen van hedendaagse draadloze en mobiele communicatienetwerken, en kan hierin autonoom initiëren, plannen, kritisch analyseren en gefundeerd oplossen met oog voor dataverwerving en implementatie en met behulp van simulatietechnieken of geavanceerde tools. [connected] | | - DC
| DC-M2 - heeft inzicht in de basisbegrippen en methodes. (begrijpen)
| | | - BC
| De student begrijpt welke sensoren afhankelijk van de toepassing het meest adequaat zijn. | - EC
| EC5 - De master in de industriële wetenschappen informatica beheerst een geheel van gespecialiseerde kennis en vaardigheden voor het ontwerpen van modulaire, geïntegreerde software-systemen die op basis van data-verwerving en data-analyse intelligente beslissingen kunnen nemen, die resilient zijn (veilig, robuust en schaalbaar) en dit binnen een multidisciplinair project met een toegepaste onderzoeks- en/of innovatiecomponent. [intelligent & resilient systems] | | - DC
| DC-M2 - heeft inzicht in de basisbegrippen en methodes. (begrijpen)
| | | - BC
| De student begrijpt welke sensoren afhankelijk van de toepassing het meest adequaat zijn. |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
Er wordt een overzicht gegeven van actuele ontwikkelingen van elektronische informatiestromenvan ziekenhuizen en andere stakeholders in de gezondheids en welzijnssector aan de hand van inspirerende voorbeelden. Verder krijgt de student inzicht in de resultaten die door de implementatie van eHealth toepassingen geboekt zijn op het gebied van o.a. toegankelijkheid van zorg, veiligheid en kwaliteit van zorg, continuïteit in zorgverlening, performantie en productiviteit. Daarnaast wordt duidelijk welke uitdagingen nog gerealiseerd dienen te worden. Naast de praktijk voorbeelden is er ruimte om zelf hands on te werken aan een E health toepassing als antwoord op een nood uit de life sciences.
In dit opleidingsonderdeel worden de volgende aspecten toegelicht:
- Introductie in het topic E-Health
- Functiemetingen en slimme pleisters
- Gastcollege van ZOL waarbij toepassingen worden toegelicht rond e-health
- Hands-on project waarbij er zelf hardware ontwikkeld wordt die bruikbaar moet zijn voor een gezondheidstoepassing.
|
|
|
|
|
|
|
Excursie/veldwerk ✔
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Project ✔
|
|
|
|
|
|
Groepswerk ✔
|
|
|
Paper ✔
|
|
|
Presentatie ✔
|
|
|
|
Periode 1 Studiepunten 4,00
Evaluatievorm | |
|
Schriftelijke evaluatie tijdens onderwijsperiode | 50 % |
|
|
|
|
|
Mondelinge evaluatie tijdens onderwijsperiode | 20 % |
|
|
|
|
Praktijkevaluatie tijdens onderwijsperiode | 30 % |
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Up-to-date eigen aanvullende informatie via het elektronisch leerplatform. |
|
|
|
|
|
| master informatica volledig keuzepakket | Verbreding | 108 | 4,0 | 108 | 4,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| EC 1: De afgestudeerde heeft op het gebied van informatica inzicht in de belangrijkste technologische ontwikkelingen en de onderliggende wetenschappelijke principes. | - EC
| EC 3: De afgestudeerde heeft de nodige kennis en inzichten in minstens 1 subdiscipline die toelaten om een bijdrage te leveren aan het ontwikkelen of toepassen van vernieuwende ideeën in een bepaald gebied van de informatica (door verdieping van basiskennis op bachelor niveau, inclusief deze van wiskundige en andere wetenschappelijke grondslagen). | - EC
| EC 5: De afgestudeerde kan zelfstandig een complex informaticaprobleem modelleren, de nodige abstracties invoeren, de oplossing gestructureerd beschrijven en implementeren, en ten slotte tegenover de stakeholders argumenteren waarom de gekozen oplossing en de bijhorende implementatie voldoen aan de gestelde specificaties. | - EC
| EC 7: De afgestudeerde is in staat om informatie kritisch te analyseren en te evalueren, en op een efficiënte manier te verwerken. | - EC
| EC 8: De afgestudeerde is in staat om informatie, ideeën en oplossingen te communiceren naar een publiek bestaande uit collega's informatici maar ook naar niet-specialisten door zich op het juiste abstractieniveau uit te drukken. | - EC
| EC 9: De afgestudeerde is in staat om op heldere wijze zowel mondeling als schriftelijk te rapporteren over haar/zijn werk in een nationale en internationale context. | - EC
| EC 10: De afgestudeerde functioneert goed in teamverband; zij/hij is in staat, door overleg in kleine en grote groepen, werkzaamheden te verdelen en op elkaar af te stemmen. | - EC
| EC 12: De afgestudeerde kan kritisch reflecteren over het eigen handelen, hierover verantwoording afleggen en zichzelf bijsturen waar nodig. |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
Er wordt een overzicht gegeven van actuele ontwikkelingen van elektronische informatiestromenvan ziekenhuizen en andere stakeholders in de gezondheids en welzijnssector aan de hand van inspirerende voorbeelden. Verder krijgt de student inzicht in de resultaten die door de implementatie van eHealth toepassingen geboekt zijn op het gebied van o.a. toegankelijkheid van zorg, veiligheid en kwaliteit van zorg, continuïteit in zorgverlening, performantie en productiviteit. Daarnaast wordt duidelijk welke uitdagingen nog gerealiseerd dienen te worden. Naast de praktijk voorbeelden is er ruimte om zelf hands on te werken aan een E health toepassing als antwoord op een nood uit de life sciences.
In dit opleidingsonderdeel worden de volgende aspecten toegelicht:
- Introductie in het topic E-Health
- Functiemetingen en slimme pleisters
- Gastcollege van ZOL waarbij toepassingen worden toegelicht rond e-health
- Hands-on project waarbij er zelf hardware ontwikkeld wordt die bruikbaar moet zijn voor een gezondheidstoepassing.
|
|
|
|
|
|
|
Excursie/veldwerk ✔
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Project ✔
|
|
|
|
|
|
Groepswerk ✔
|
|
|
Paper ✔
|
|
|
Presentatie ✔
|
|
|
|
Periode 1 Studiepunten 4,00
Evaluatievorm | |
|
Schriftelijke evaluatie tijdens onderwijsperiode | 50 % |
|
|
|
|
|
Mondelinge evaluatie tijdens onderwijsperiode | 20 % |
|
|
|
|
Praktijkevaluatie tijdens onderwijsperiode | 30 % |
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Up-to-date eigen aanvullende informatie via het elektronisch leerplatform. |
|
|
|
|
|
1 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 12.2, lid 2. |
2 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 16.9, lid 2. |
3 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 15.1, lid 3.
|
Legende |
SBU : studiebelastingsuren | SP : studiepunten | N : Nederlands | E : Engels |
|