Onderwijstaal : Nederlands |
Examencontract: niet mogelijk |
Volgtijdelijkheid
|
|
Adviserende volgtijdelijkheid op niveau van de opleidingsonderdelen
|
|
|
Groep 1 |
|
|
Volgende opleidingsonderdelen worden geadviseerd ook opgenomen te zijn in uw studieprogramma tot op heden.
|
|
|
Vakdidactiek economie basis (4167)
|
6.0 stptn |
|
Of groep 2 |
|
|
Volgende opleidingsonderdelen worden geadviseerd ook opgenomen te zijn in uw studieprogramma tot op heden.
|
|
|
Vakdidactiek gezondheidswetenschappen (4175)
|
6.0 stptn |
|
Of groep 3 |
|
|
Volgende opleidingsonderdelen worden geadviseerd ook opgenomen te zijn in uw studieprogramma tot op heden.
|
|
|
Vakdidactiek ontwerpwetenschappen (4170)
|
6.0 stptn |
|
Of groep 4 |
|
|
Volgende opleidingsonderdelen worden geadviseerd ook opgenomen te zijn in uw studieprogramma tot op heden.
|
|
|
Vakdidactiek ontwerpwetenschappen (4459)
|
6.0 stptn |
|
Of groep 5 |
|
|
Volgende opleidingsonderdelen worden geadviseerd ook opgenomen te zijn in uw studieprogramma tot op heden.
|
|
|
Vakdidactiek wetenschappen en technologie (4209)
|
6.0 stptn |
|
|
| Studierichting | | Studiebelastingsuren | Studiepunten | P1 SBU | P2 SBU | P2 SP | 2de Examenkans1 | Tolerantie2 | Eindcijfer3 | |
| Educatieve master in de economie verkort traject | Na selectie | 324 | 12,0 | 162 | 162 | 12,0 | Ja | Nee | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De educatieve master gaat op een positieve wijze om met diversiteit en talenten en geeft op een krachtige wijze vorm aan leren op het niveau van de lerenden en de leergroep en mede op het niveau van het (school)team en de partners en externen. | - EC
| De educatieve master beschikt over pedagogisch-didactische, vakdidactische en domeininhoudelijke expertise in economie en actualiseert, verbreedt en verdiept deze expertises voortdurend op basis van maatschappelijke ontwikkelingen, onderzoek en ervaringen in de praktijk. | - EC
| De educatieve master zet de verworven expertises geïntegreerd in om krachtige leeromgevingen te creëren waarvan alle didactische componenten aansluiten bij de beginsituatie en het leerproces van elke lerende. | - EC
| De educatieve master empowert samen met anderen vanuit een ethische houding de leer- en ontwikkelingsprocessen van elke lerende met het oog op het stimuleren van de brede persoonlijke, intellectuele en maatschappelijke ontplooiing. | - EC
| De educatieve master plant de onderwijs- en leeractiviteiten en organiseert een leer- en leefklimaat op korte en lange termijn rekening houdend met de lerende, de leergroep, het team op school en de partners en externen. | - EC
| De educatieve master communiceert op een heldere wijze in diverse talige situaties en werkt op een constructieve wijze samen met lerenden, collega’s, ouders en externen in functie van het leren. | - EC
| De educatieve master raadpleegt op een autonome wijze (inter)nationaal onderwijskundig, vakdidactisch en domeingebonden onderzoek en vertaalt dit op een kritisch-reflectieve wijze naar de dagelijkse steeds evoluerende onderwijspraktijk. | - EC
| De educatieve master engageert zich in een continu professioneel leerproces gericht op leren & ontwikkeling, diversiteit & talenten, innovatie & co-creatie van onderwijs. |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
In de LIO stage (leraar in opleiding) maken studenten kennis met de job van leraar via werkplekleren in hun eigen instelling van tewerkstelling (secundair of hoger onderwijs) op voorwaarde dat aan alle toelatingsvoorwaarden van het LIO-statuut voldaan is en toelating tot dit OPO verkregen is.
Een minimum van 12u lesstage in het secundair onderwijs en minimum 10u per gevolgde vakdidactiek zijn vereist indien dit niet in het job pakket van de eigen instelling van tewerkstelling zit (bekeken over het geheel van alle te volgen stage-OPO's).
De LIO stage bestaat enerzijds uit een onderdeel kwaliteit van het lesgeven en anderzijds uit het opbouwen van een interactief groei- en reflectiedocument. Het verzamelen van de bewijsstukken voor het behalen van de competenties gebeurt door het vervolledigen van het LIO stage dossier waarin beide bovenvermelde stage onderdelen vervat zitten.
De LIO stage bouwt verder op de vakdidactische en pedagogische/didactische opleidingsonderdelen en is nauw gerelateerd aan de 3 pijlers van de educatieve masteropleiding zijnde leren en ontwikkeling, diversiteit en talenten alsook innovatie en co-creatie.
De studenten worden in hun instelling van tewerkstelling ondersteund door een of meerdere vakmentoren (in het secundair onderwijs ook door aanvangsbegeleiders). In de opleiding worden ter ondersteuning intervisiesessies georganiseerd. Bij elke gevolgde vakdidactiek hoort ook een lesbezoek met nabespreking. Daarnaast is er ook een pedagogisch-didactisch lesbezoek met nabespreking.
Op het einde van de LIO-stage vindt er ook een gesprek plaats waaraan afwisselend de verschillende betrokkenen deelnemen (LIO, LIO-coach, vakmentor/aanvangsbegeleider, beoordelaar instelling van tewerkstelling). Op die manier identificeren de studenten hun sterke en groeipunten.
|
|
|
|
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Individueel coachingsmoment ✔
|
|
|
LIO intervisie ✔
|
|
|
LIO stage/werkplekleren ✔
|
|
|
|
Periode 2 Studiepunten 12,00
Evaluatievorm | |
|
Andere evaluatievorm tijdens onderwijsperiode | 100 % |
|
Andere: | Prakijkevaluatie d.m.v. het indienen van een stagedossier: combinatie van gedeeld assessment op kwaliteit van het lesgeven (70%) tussen LIO-coach UHasselt & beoordelaar instelling van tewerkstelling en een interactief groei- en reflectiedocument (30%) door LIO-coach UHasselt. |
|
|
|
Behoud van deelcijfer in academiejaar | ✔ |
|
Voorwaarde behoud van deelcijfer in academiejaar | Enkel voor een geslaagd deelcijfer is er behoud in het academiejaar. |
|
|
|
|
|
|
|
Evaluatievoorwaarden (deelname en/of slagen) | ✔ |
|
Voorwaarden | De student dient alle onderdelen van het stagedossier in te dienen. Indien een onderdeel ontbreekt, kan de student niet slagen op dit opleidingsonderdeel. Een student moet op elk opleidingsonderdeel een geslaagd examenresultaat (10/20 of meer) behalen om te kunnen slagen voor het opleidingsonderdeel. |
|
|
|
Gevolg | Indien de student niet slaagt op dit opleidingsonderdeel, kan de student herkansen door (een deel van) het stagedossier te herwerken in functie van de feedback. Indien de student een onvoldoende heeft op de kwaliteit van het lesgeven (10/20 of minder), is er geen herkansing mogelijk voor dit opleidingsonderdeel. Een student die op een (of meerdere) onderdelen een onvoldoende behaalt, krijgt als eindresultaat 9/20 of het rekenkundig gewogen gemiddelde indien de score lager is. Dit is niet tolereerbaar. |
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
Toelichting evaluatievorm | De student kan herkansen door (een deel van) het stagedossier te herwerken in functie van de feedback op voorwaarde dat de student slaagt op het onderdeel kwaliteit van het lesgeven. |
|
|
|
|
|
|
|
| Educatieve master in de gezondheidswetenschappen verkort traject | Na selectie | 324 | 12,0 | 162 | 162 | 12,0 | Ja | Nee | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De educatieve master gaat op een positieve wijze om met diversiteit en talenten en geeft op een krachtige wijze vorm aan leren op het niveau van de lerenden en de leergroep en mede op het niveau van het (school)team en de partners en externen. | - EC
| De educatieve master beschikt over pedagogisch-didactische, vakdidactische en domeininhoudelijke expertise in gezondheidswetenschappen en actualiseert, verbreedt en verdiept deze expertises voortdurend op basis van maatschappelijke ontwikkelingen, onderzoek en ervaringen in de praktijk. | - EC
| De educatieve master zet de verworven expertises geïntegreerd in om krachtige leeromgevingen te creëren waarvan alle didactische componenten aansluiten bij de beginsituatie en het leerproces van elke lerende. | - EC
| De educatieve master empowert samen met anderen vanuit een ethische houding de leer- en ontwikkelingsprocessen van elke lerende met het oog op het stimuleren van de brede persoonlijke, intellectuele en maatschappelijke ontplooiing. | - EC
| De educatieve master plant de onderwijs- en leeractiviteiten en organiseert een leer- en leefklimaat op korte en lange termijn rekening houdend met de lerende, de leergroep, het team op school en de partners en externen.
| - EC
| De educatieve master communiceert op een heldere wijze in diverse talige situaties en werkt op een constructieve wijze samen met lerenden, collega’s, ouders en externen in functie van het leren. | - EC
| De educatieve master raadpleegt op een autonome wijze (inter)nationaal onderwijskundig, vakdidactisch en domeingebonden onderzoek en vertaalt dit op een kritisch-reflectieve wijze naar de dagelijkse steeds evoluerende onderwijspraktijk. | - EC
| De educatieve master engageert zich in een continu professioneel leerproces gericht op leren & ontwikkeling, diversiteit & talenten, innovatie & co-creatie van onderwijs.
|
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
In de LIO stage (leraar in opleiding) maken studenten kennis met de job van leraar via werkplekleren in hun eigen instelling van tewerkstelling (secundair of hoger onderwijs) op voorwaarde dat aan alle toelatingsvoorwaarden van het LIO-statuut voldaan is en toelating tot dit OPO verkregen is.
Een minimum van 12u lesstage in het secundair onderwijs en minimum 10u per gevolgde vakdidactiek zijn vereist indien dit niet in het job pakket van de eigen instelling van tewerkstelling zit (bekeken over het geheel van alle te volgen stage-OPO's).
De LIO stage bestaat enerzijds uit een onderdeel kwaliteit van het lesgeven en anderzijds uit het opbouwen van een interactief groei- en reflectiedocument. Het verzamelen van de bewijsstukken voor het behalen van de competenties gebeurt door het vervolledigen van het LIO stage dossier waarin beide bovenvermelde stage onderdelen vervat zitten.
De LIO stage bouwt verder op de vakdidactische en pedagogische/didactische opleidingsonderdelen en is nauw gerelateerd aan de 3 pijlers van de educatieve masteropleiding zijnde leren en ontwikkeling, diversiteit en talenten alsook innovatie en co-creatie.
De studenten worden in hun instelling van tewerkstelling ondersteund door een of meerdere vakmentoren (in het secundair onderwijs ook door aanvangsbegeleiders). In de opleiding worden ter ondersteuning intervisiesessies georganiseerd. Bij elke gevolgde vakdidactiek hoort ook een lesbezoek met nabespreking. Daarnaast is er ook een pedagogisch-didactisch lesbezoek met nabespreking.
Op het einde van de LIO-stage vindt er ook een gesprek plaats waaraan afwisselend de verschillende betrokkenen deelnemen (LIO, LIO-coach, vakmentor/aanvangsbegeleider, beoordelaar instelling van tewerkstelling). Op die manier identificeren de studenten hun sterke en groeipunten.
|
|
|
|
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Individueel coachingsmoment ✔
|
|
|
LIO intervisie ✔
|
|
|
LIO stage/werkplekleren ✔
|
|
|
|
Periode 2 Studiepunten 12,00
Evaluatievorm | |
|
Andere evaluatievorm tijdens onderwijsperiode | 100 % |
|
Andere: | Prakijkevaluatie d.m.v. het indienen van een stagedossier: combinatie van gedeeld assessment op de kwaliteit van het lesgeven (70%) tussen LIO-coach UHasselt & beoordelaar instelling van tewerkstelling en een interactief groei- en reflectiedocument (30%) door LIO-coach UHasselt. |
|
|
|
Behoud van deelcijfer in academiejaar | ✔ |
|
Voorwaarde behoud van deelcijfer in academiejaar | Enkel voor een geslaagd deelcijfer is er behoud in het academiejaar. |
|
|
|
|
|
|
|
Evaluatievoorwaarden (deelname en/of slagen) | ✔ |
|
Voorwaarden | De student dient alle onderdelen van het stagedossier in te dienen. Indien een onderdeel ontbreekt, kan de student niet slagen op dit opleidingsonderdeel. Een student moet op elk opleidingsonderdeel een geslaagd examenresultaat (10/20 of meer) behalen om te kunnen slagen voor het opleidingsonderdeel. |
|
|
|
Gevolg | Indien de student niet slaagt op dit opleidingsonderdeel, kan de student herkansen door (een deel van) het stagedossier te herwerken in functie van de feedback. Indien de student een onvoldoende heeft op de kwaliteit van het lesgeven (10/20 of minder), is er geen herkansing mogelijk voor dit opleidingsonderdeel. Een student die op een (of meerdere) onderdelen een onvoldoende behaalt, krijgt als eindresultaat 9/20 of het rekenkundig gewogen gemiddelde indien de score lager is. Dit is niet tolereerbaar. |
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
Toelichting evaluatievorm | De student kan herkansen door (een deel van) het stagedossier te herwerken in functie van de feedback op voorwaarde dat de student slaagt op het onderdeel kwaliteit van het lesgeven. |
|
|
|
|
|
|
|
| Educatieve master in de ontwerpwetenschappen verkort traject | Na selectie | 324 | 12,0 | 162 | 162 | 12,0 | Ja | Nee | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De educatieve master gaat op een positieve wijze om met diversiteit en talenten en geeft op een krachtige wijze vorm aan leren op het niveau van de lerenden en de leergroep en mede op het niveau van het (school)team en de partners en externen. | - EC
| De educatieve master beschikt over pedagogisch-didactische, vakdidactische en domeininhoudelijke expertise in ontwerpwetenschappen en actualiseert, verbreedt en verdiept deze expertises voortdurend op basis van maatschappelijke ontwikkelingen, onderzoek en ervaringen in de praktijk. | - EC
| De educatieve master zet de verworven expertises geïntegreerd in om krachtige leeromgevingen te creëren waarvan alle didactische componenten aansluiten bij de beginsituatie en het leerproces van elke lerende. | - EC
| De educatieve master empowert samen met anderen vanuit een ethische houding de leer- en ontwikkelingsprocessen van elke lerende met het oog op het stimuleren van de brede persoonlijke, intellectuele en maatschappelijke ontplooiing. | - EC
| De educatieve master plant de onderwijs- en leeractiviteiten en organiseert een leer- en leefklimaat op korte en lange termijn rekening houdend met de lerende, de leergroep, het team op school en de partners en externen.
| - EC
| De educatieve master communiceert op een heldere wijze in diverse talige situaties en werkt op een constructieve wijze samen met lerenden, collega’s, ouders en externen in functie van het leren. | - EC
| De educatieve master raadpleegt op een autonome wijze (inter)nationaal onderwijskundig, vakdidactisch en domeingebonden onderzoek en vertaalt dit op een kritisch-reflectieve wijze naar de dagelijkse steeds evoluerende onderwijspraktijk. | - EC
| De educatieve master engageert zich in een continu professioneel leerproces gericht op leren & ontwikkeling, diversiteit & talenten, innovatie & co-creatie van onderwijs.
|
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
In de LIO stage (leraar in opleiding) maken studenten kennis met de job van leraar via werkplekleren in hun eigen instelling van tewerkstelling (secundair of hoger onderwijs) op voorwaarde dat aan alle toelatingsvoorwaarden van het LIO-statuut voldaan is en toelating tot dit OPO verkregen is.
Een minimum van 12u lesstage in het secundair onderwijs en minimum 10u per gevolgde vakdidactiek zijn vereist indien dit niet in het job pakket van de eigen instelling van tewerkstelling zit (bekeken over het geheel van alle te volgen stage-OPO's).
De LIO stage bestaat enerzijds uit een onderdeel kwaliteit van het lesgeven en anderzijds uit het opbouwen van een interactief groei- en reflectiedocument. Het verzamelen van de bewijsstukken voor het behalen van de competenties gebeurt door het vervolledigen van het LIO stage dossier waarin beide bovenvermelde stage onderdelen vervat zitten.
De LIO stage bouwt verder op de vakdidactische en pedagogische/didactische opleidingsonderdelen en is nauw gerelateerd aan de 3 pijlers van de educatieve masteropleiding zijnde leren en ontwikkeling, diversiteit en talenten alsook innovatie en co-creatie.
De studenten worden in hun instelling van tewerkstelling ondersteund door een of meerdere vakmentoren (in het secundair onderwijs ook door aanvangsbegeleiders). In de opleiding worden ter ondersteuning intervisiesessies georganiseerd. Bij elke gevolgde vakdidactiek hoort ook een lesbezoek met nabespreking. Daarnaast is er ook een pedagogisch-didactisch lesbezoek met nabespreking.
Op het einde van de LIO-stage vindt er ook een gesprek plaats waaraan afwisselend de verschillende betrokkenen deelnemen (LIO, LIO-coach, vakmentor/aanvangsbegeleider, beoordelaar instelling van tewerkstelling). Op die manier identificeren de studenten hun sterke en groeipunten.
|
|
|
|
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Individueel coachingsmoment ✔
|
|
|
LIO intervisie ✔
|
|
|
LIO stage/werkplekleren ✔
|
|
|
|
Periode 2 Studiepunten 12,00
Evaluatievorm | |
|
Andere evaluatievorm tijdens onderwijsperiode | 100 % |
|
Andere: | Prakijkevaluatie d.m.v. het indienen van een stagedossier: combinatie van gedeeld assessment op de kwaliteit van het lesgeven (70%) tussen LIO-coach UHasselt & beoordelaar instelling van tewerkstelling en een interactief groei- en reflectiedocument (30%) door LIO-coach UHasselt. |
|
|
|
Behoud van deelcijfer in academiejaar | ✔ |
|
Voorwaarde behoud van deelcijfer in academiejaar | Enkel voor een geslaagd deelcijfer is er behoud in het academiejaar. |
|
|
|
|
|
|
|
Evaluatievoorwaarden (deelname en/of slagen) | ✔ |
|
Voorwaarden | De student dient alle onderdelen van het stagedossier in te dienen. Indien een onderdeel ontbreekt, kan de student niet slagen op dit opleidingsonderdeel. Een student moet op elk opleidingsonderdeel een geslaagd examenresultaat (10/20 of meer) behalen om te kunnen slagen voor het opleidingsonderdeel. |
|
|
|
Gevolg | Indien de student niet slaagt op dit opleidingsonderdeel, kan de student herkansen door (een deel van) het stagedossier te herwerken in functie van de feedback. Indien de student een onvoldoende heeft op de kwaliteit van het lesgeven (10/20 of minder), is er geen herkansing mogelijk voor dit opleidingsonderdeel. Een student die op een (of meerdere) onderdelen een onvoldoende behaalt, krijgt als eindresultaat 9/20 of het rekenkundig gewogen gemiddelde indien de score lager is. Dit is niet tolereerbaar. |
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
Toelichting evaluatievorm | De student kan herkansen door (een deel van) het stagedossier te herwerken in functie van de feedback op voorwaarde dat de student slaagt op het onderdeel kwaliteit van het lesgeven. |
|
|
|
|
|
|
|
| Educatieve master in de wetenschappen en technologie - verkort traject | Na selectie | 324 | 12,0 | 162 | 162 | 12,0 | Ja | Nee | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De educatieve master gaat op een positieve wijze om met diversiteit en talenten en geeft op een krachtige wijze vorm aan leren op het niveau van de lerenden en de leergroep en mede op het niveau van het (school)team en de partners & externen. | - EC
| De educatieve master beschikt over pedagogisch-didactische, vakdidactische en domeininhoudelijke expertise in wetenschappen en/of technologie en actualiseert, verbreedt en verdiept deze expertises voortdurend op basis van maatschappelijke ontwikkelingen, onderzoek en ervaringen in de praktijk. | - EC
| De educatieve master zet de verworven expertises geïntegreerd in om krachtige leeromgevingen te creëren waarvan alle didactische componenten aansluiten bij de beginsituatie en het leerproces van elke lerende. | - EC
| De educatieve master empowert samen met anderen vanuit een ethische houding de leer- en ontwikkelingsprocessen van elke lerende met het oog op het stimuleren van de brede persoonlijke, intellectuele en maatschappelijke ontplooiing. | - EC
| De educatieve master plant de onderwijs- en leeractiviteiten en organiseert een leer- en leefklimaat op korte en lange termijn rekening houdend met de lerende, de leergroep, het team op school en de partners en externen. | - EC
| De educatieve master communiceert op een heldere wijze in diverse talige situaties en werkt op een constructieve wijze samen met lerenden, collega’s, ouders en externen in functie van het leren. | - EC
| De educatieve master raadpleegt op een autonome wijze (inter)nationaal onderwijskundig, vakdidactisch en domeingebonden onderzoek en vertaalt dit op een kritisch-reflectieve wijze naar de dagelijkse steeds evoluerende onderwijspraktijk. | - EC
| De educatieve master engageert zich in een continu professioneel leerproces gericht op leren & ontwikkeling, diversiteit & talenten, innovatie & co-creatie van onderwijs. |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
In de LIO stage (leraar in opleiding) maken studenten kennis met de job van leraar via werkplekleren in hun eigen instelling van tewerkstelling (secundair of hoger onderwijs) op voorwaarde dat aan alle toelatingsvoorwaarden van het LIO-statuut voldaan is en toelating tot dit OPO verkregen is.
Een minimum van 12u lesstage in het secundair onderwijs en minimum 10u per gevolgde vakdidactiek zijn vereist indien dit niet in het job pakket van de eigen instelling van tewerkstelling zit (bekeken over het geheel van alle te volgen stage-OPO's).
De LIO stage bestaat enerzijds uit een onderdeel kwaliteit van het lesgeven en anderzijds uit het opbouwen van een interactief groei- en reflectiedocument. Het verzamelen van de bewijsstukken voor het behalen van de competenties gebeurt door het vervolledigen van het LIO stage dossier waarin beide bovenvermelde stage onderdelen vervat zitten.
De LIO stage bouwt verder op de vakdidactische en pedagogische/didactische opleidingsonderdelen en is nauw gerelateerd aan de 3 pijlers van de educatieve masteropleiding zijnde leren en ontwikkeling, diversiteit en talenten alsook innovatie en co-creatie.
De studenten worden in hun instelling van tewerkstelling ondersteund door een of meerdere vakmentoren (in het secundair onderwijs ook door aanvangsbegeleiders). In de opleiding worden ter ondersteuning intervisiesessies georganiseerd. Bij elke gevolgde vakdidactiek hoort ook een lesbezoek met nabespreking. Daarnaast is er ook een pedagogisch-didactisch lesbezoek met nabespreking.
Op het einde van de LIO-stage vindt er ook een gesprek plaats waaraan afwisselend de verschillende betrokkenen deelnemen (LIO, LIO-coach, vakmentor/aanvangsbegeleider, beoordelaar instelling van tewerkstelling). Op die manier identificeren de studenten hun sterke en groeipunten.
|
|
|
|
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Individueel coachingsmoment ✔
|
|
|
LIO intervisie ✔
|
|
|
LIO stage/werkplekleren ✔
|
|
|
|
Periode 2 Studiepunten 12,00
Evaluatievorm | |
|
Andere evaluatievorm tijdens onderwijsperiode | 100 % |
|
Andere: | Prakijkevaluatie d.m.v. het indienen van een stagedossier: combinatie van gedeeld assessment op de kwaliteit van het lesgeven (70%) tussen LIO-coach UHasselt & beoordelaar instelling van tewerkstelling en een interactief groei- en reflectiedocument (30%) door LIO-coach UHasselt. |
|
|
|
Behoud van deelcijfer in academiejaar | ✔ |
|
Voorwaarde behoud van deelcijfer in academiejaar | Enkel voor een geslaagd deelcijfer is er behoud in het academiejaar. |
|
|
|
|
|
|
|
Evaluatievoorwaarden (deelname en/of slagen) | ✔ |
|
Voorwaarden | De student dient alle onderdelen van het stagedossier in te dienen. Indien een onderdeel ontbreekt, kan de student niet slagen op dit opleidingsonderdeel. Een student moet op elk opleidingsonderdeel een geslaagd examenresultaat (10/20 of meer) behalen om te kunnen slagen voor het opleidingsonderdeel. |
|
|
|
Gevolg | Indien de student niet slaagt op dit opleidingsonderdeel, kan de student herkansen door (een deel van) het stagedossier te herwerken in functie van de feedback. Indien de student een onvoldoende heeft op de kwaliteit van het lesgeven (10/20 of minder), is er geen herkansing mogelijk voor dit opleidingsonderdeel. Een student die op een (of meerdere) onderdelen een onvoldoende behaalt, krijgt als eindresultaat 9/20 of het rekenkundig gewogen gemiddelde indien de score lager is. Dit is niet tolereerbaar. |
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
Toelichting evaluatievorm | De student kan herkansen door (een deel van) het stagedossier te herwerken in functie van de feedback op voorwaarde dat de student slaagt op het onderdeel kwaliteit van het lesgeven. |
|
|
|
|
|
|
|
1 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 12.2, lid 2. |
2 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 16.9, lid 2. |
3 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 15.1, lid 3.
|
Legende |
SBU : studiebelastingsuren | SP : studiepunten | N : Nederlands | E : Engels |
|