Onderwijstaal : Nederlands |
Examencontract: niet mogelijk |
Volgtijdelijkheid
|
|
Geen volgtijdelijkheid
|
| Studierichting | | Studiebelastingsuren | Studiepunten | P1 SBU | P1 SP | 2de Examenkans1 | Tolerantie2 | Eindcijfer3 | |
| Educatieve master in de gezondheidswetenschappen keuzetraject REKI met vakdidactiek biologie | Verplicht | 162 | 6,0 | 162 | 6,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
Educatieve master in de gezondheidswetenschappen verkort traject optie algemeen met 1 vakdidactiek GZW | Verplicht | 162 | 6,0 | 162 | 6,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De educatieve master beschikt over pedagogisch-didactische, vakdidactische en domeininhoudelijke expertise in gezondheidswetenschappen en actualiseert, verbreedt en verdiept deze expertises voortdurend op basis van maatschappelijke ontwikkelingen, onderzoek en ervaringen in de praktijk. | - EC
| De educatieve master neemt op een genuanceerde en beargumenteerde wijze deel aan maatschappelijke debatten, gericht op kwaliteit, ontwikkeling en innovatie van onderwijs.
| - EC
| De educatieve master raadpleegt op een autonome wijze (inter)nationaal onderwijskundig, vakdidactisch en domeingebonden onderzoek en vertaalt dit op een kritisch-reflectieve wijze naar de dagelijkse steeds evoluerende onderwijspraktijk. | - EC
| De educatieve master engageert zich in een continu professioneel leerproces gericht op leren & ontwikkeling, diversiteit & talenten, innovatie & co-creatie van onderwijs.
|
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
OPO SESsies is een keuze-OPO dat actuele onderwerpen in onderzoek en praktijk van onderwijs behandelt. Het is bedoeld voor een breed publiek van onderwijsverstrekkers, alsook jonge onderwijsprofessionals in opleiding. Gastsprekers uit onderzoek en onderwijspraktijk geven lezingen of workshops over verschillende thema's, gericht op de pijlers en perspectieven van onderwijsprofessionals. De thema's en sprekers worden gekozen op basis van actualiteit, studenten- en docentenfeedback en suggesties uit het werkveld.
OPO SESsies is een lessenreeks bestaande uit 1 introductiecollege en 10 lezingen door gastsprekers over actuele onderwijsthema's (3STP) + Voor de overige 3 studiepunten doorloopt men op eigen tempo een internationaal studieprogramma.
De gedetailleerde beschrijving hiervan kan je vinden in de studieleidraad en op blackboard
|
|
|
|
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Internationale Online module ✔
|
|
|
|
Periode 1 Studiepunten 6,00 Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Verplicht studiemateriaal wordt beschikbaar gemaakt op Blackboard |
|
|
|
|
|
| Educatieve master in de ontwerpwetenschappen optie algemeen | Verplicht | 162 | 6,0 | 162 | 6,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De educatieve master beschikt over pedagogisch-didactische, vakdidactische en domeininhoudelijke expertise in ontwerpwetenschappen en actualiseert, verbreedt en verdiept deze expertises voortdurend op basis van maatschappelijke ontwikkelingen, onderzoek en ervaringen in de praktijk. | - EC
| De educatieve master neemt op een genuanceerde en beargumenteerde wijze deel aan maatschappelijke debatten, gericht op kwaliteit, ontwikkeling en innovatie van onderwijs.
| - EC
| De educatieve master raadpleegt op een autonome wijze (inter)nationaal onderwijskundig, vakdidactisch en domeingebonden onderzoek en vertaalt dit op een kritisch-reflectieve wijze naar de dagelijkse steeds evoluerende onderwijspraktijk. | - EC
| De educatieve master engageert zich in een continu professioneel leerproces gericht op leren & ontwikkeling, diversiteit & talenten, innovatie & co-creatie van onderwijs.
|
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
OPO SESsies is een keuze-OPO dat actuele onderwerpen in onderzoek en praktijk van onderwijs behandelt. Het is bedoeld voor een breed publiek van onderwijsverstrekkers, alsook jonge onderwijsprofessionals in opleiding. Gastsprekers uit onderzoek en onderwijspraktijk geven lezingen of workshops over verschillende thema's, gericht op de pijlers en perspectieven van onderwijsprofessionals. De thema's en sprekers worden gekozen op basis van actualiteit, studenten- en docentenfeedback en suggesties uit het werkveld.
OPO SESsies is een lessenreeks bestaande uit 1 introductiecollege en 10 lezingen door gastsprekers over actuele onderwijsthema's (3STP) + Voor de overige 3 studiepunten doorloopt men op eigen tempo een internationaal studieprogramma.
De gedetailleerde beschrijving hiervan kan je vinden in de studieleidraad en op blackboard
|
|
|
|
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Internationale Online module ✔
|
|
|
|
Periode 1 Studiepunten 6,00 Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Verplicht studiemateriaal wordt beschikbaar gemaakt op Blackboard |
|
|
|
|
|
| Educatieve master in de wetenschappen en technologie - engineering en technologie jaar 1 | Verplicht | 81 | 3,0 | 81 | 3,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
Educatieve master in de wetenschappen en technologie - wetenschappen jaar 1 | Verplicht | 81 | 3,0 | 81 | 3,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
Educatieve master in de wetenschappen en technologie verkort optie algemeen met 2 vakdidactieken W&T | Verplicht | 81 | 3,0 | 81 | 3,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De educatieve master beschikt over pedagogisch-didactische, vakdidactische en domeininhoudelijke expertise in wetenschappen en/of technologie en actualiseert, verbreedt en verdiept deze expertises voortdurend op basis van maatschappelijke ontwikkelingen, onderzoek en ervaringen in de praktijk. | - EC
| De educatieve master neemt op een genuanceerde en beargumenteerde wijze deel aan maatschappelijke debatten, gericht op kwaliteit, ontwikkeling en innovatie van onderwijs. | - EC
| De educatieve master raadpleegt op een autonome wijze (inter)nationaal onderwijskundig, vakdidactisch en domeingebonden onderzoek en vertaalt dit op een kritisch-reflectieve wijze naar de dagelijkse steeds evoluerende onderwijspraktijk. | - EC
| De educatieve master engageert zich in een continu professioneel leerproces gericht op leren & ontwikkeling, diversiteit & talenten, innovatie & co-creatie van onderwijs. |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
OPO SESsies is een keuze-OPO dat actuele onderwerpen in onderzoek en praktijk van onderwijs behandelt. Het is bedoeld voor een breed publiek van onderwijsverstrekkers, alsook jonge onderwijsprofessionals in opleiding. Gastsprekers uit onderzoek en onderwijspraktijk geven lezingen of workshops over verschillende thema's, gericht op de pijlers en perspectieven van onderwijsprofessionals. De thema's en sprekers worden gekozen op basis van actualiteit, studenten- en docentenfeedback en suggesties uit het werkveld.
OPO SESsies is een lessenreeks bestaande uit 1 introductiecollege en 10 lezingen door gastsprekers over actuele onderwijsthema's (3STP) + Voor de overige 3 studiepunten doorloopt men op eigen tempo een internationaal studieprogramma.
De gedetailleerde beschrijving hiervan kan je vinden in de studieleidraad en op blackboard
|
|
|
|
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Internationale Online module ✔
|
|
|
|
Periode 1 Studiepunten 3,00 Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Verplicht studiemateriaal wordt beschikbaar gemaakt op Blackboard |
|
|
|
|
|
| Educatieve master in de economie verkort optie algemeen | Verplicht | 162 | 6,0 | 162 | 6,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De educatieve master beschikt over pedagogisch-didactische, vakdidactische en domeininhoudelijke expertise in economie en actualiseert, verbreedt en verdiept deze expertises voortdurend op basis van maatschappelijke ontwikkelingen, onderzoek en ervaringen in de praktijk. | - EC
| De educatieve master neemt op een genuanceerde en beargumenteerde wijze deel aan maatschappelijke debatten, gericht op kwaliteit, ontwikkeling en innovatie van onderwijs. | - EC
| De educatieve master raadpleegt op een autonome wijze (inter)nationaal onderwijskundig, vakdidactisch en domeingebonden onderzoek en vertaalt dit op een kritisch-reflectieve wijze naar de dagelijkse steeds evoluerende onderwijspraktijk. | - EC
| De educatieve master engageert zich in een continu professioneel leerproces gericht op leren & ontwikkeling, diversiteit & talenten, innovatie & co-creatie van onderwijs. |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
OPO SESsies is een keuze-OPO dat actuele onderwerpen in onderzoek en praktijk van onderwijs behandelt. Het is bedoeld voor een breed publiek van onderwijsverstrekkers, alsook jonge onderwijsprofessionals in opleiding. Gastsprekers uit onderzoek en onderwijspraktijk geven lezingen of workshops over verschillende thema's, gericht op de pijlers en perspectieven van onderwijsprofessionals. De thema's en sprekers worden gekozen op basis van actualiteit, studenten- en docentenfeedback en suggesties uit het werkveld.
OPO SESsies is een lessenreeks bestaande uit 1 introductiecollege en 10 lezingen door gastsprekers over actuele onderwijsthema's (3STP) + Voor de overige 3 studiepunten doorloopt men op eigen tempo een internationaal studieprogramma.
De gedetailleerde beschrijving hiervan kan je vinden in de studieleidraad en op blackboard
|
|
|
|
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Internationale Online module ✔
|
|
|
|
Periode 1 Studiepunten 6,00 Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Verplicht studiemateriaal wordt beschikbaar gemaakt op Blackboard |
|
|
|
|
|
| Educatieve master in de wetenschappen en technologie verkort optie algemeen met 1 vakdidactiek W&T | Verplicht | 162 | 6,0 | 162 | 6,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De educatieve master beschikt over pedagogisch-didactische, vakdidactische en domeininhoudelijke expertise in wetenschappen en/of technologie en actualiseert, verbreedt en verdiept deze expertises voortdurend op basis van maatschappelijke ontwikkelingen, onderzoek en ervaringen in de praktijk. | - EC
| De educatieve master neemt op een genuanceerde en beargumenteerde wijze deel aan maatschappelijke debatten, gericht op kwaliteit, ontwikkeling en innovatie van onderwijs. | - EC
| De educatieve master raadpleegt op een autonome wijze (inter)nationaal onderwijskundig, vakdidactisch en domeingebonden onderzoek en vertaalt dit op een kritisch-reflectieve wijze naar de dagelijkse steeds evoluerende onderwijspraktijk. | - EC
| De educatieve master engageert zich in een continu professioneel leerproces gericht op leren & ontwikkeling, diversiteit & talenten, innovatie & co-creatie van onderwijs. |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
OPO SESsies is een keuze-OPO dat actuele onderwerpen in onderzoek en praktijk van onderwijs behandelt. Het is bedoeld voor een breed publiek van onderwijsverstrekkers, alsook jonge onderwijsprofessionals in opleiding. Gastsprekers uit onderzoek en onderwijspraktijk geven lezingen of workshops over verschillende thema's, gericht op de pijlers en perspectieven van onderwijsprofessionals. De thema's en sprekers worden gekozen op basis van actualiteit, studenten- en docentenfeedback en suggesties uit het werkveld.
OPO SESsies is een lessenreeks bestaande uit 1 introductiecollege en 10 lezingen door gastsprekers over actuele onderwijsthema's (3STP) + Voor de overige 3 studiepunten doorloopt men op eigen tempo een internationaal studieprogramma.
De gedetailleerde beschrijving hiervan kan je vinden in de studieleidraad en op blackboard
|
|
|
|
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Internationale Online module ✔
|
|
|
|
Periode 1 Studiepunten 6,00 Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Verplicht studiemateriaal wordt beschikbaar gemaakt op Blackboard |
|
|
|
|
|
| Educatieve master in de gezondheidswetenschappen keuzetraject BMW/GEN met vakdidactiek biologie | Keuze | 81 | 3,0 | 81 | 3,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
Educatieve master in de gezondheidswetenschappen keuzetraject BMW/GEN met vakdidactiek chemie | Keuze | 81 | 3,0 | 81 | 3,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De educatieve master beschikt over pedagogisch-didactische, vakdidactische en domeininhoudelijke expertise in gezondheidswetenschappen en actualiseert, verbreedt en verdiept deze expertises voortdurend op basis van maatschappelijke ontwikkelingen, onderzoek en ervaringen in de praktijk. | - EC
| De educatieve master neemt op een genuanceerde en beargumenteerde wijze deel aan maatschappelijke debatten, gericht op kwaliteit, ontwikkeling en innovatie van onderwijs.
| - EC
| De educatieve master raadpleegt op een autonome wijze (inter)nationaal onderwijskundig, vakdidactisch en domeingebonden onderzoek en vertaalt dit op een kritisch-reflectieve wijze naar de dagelijkse steeds evoluerende onderwijspraktijk. | - EC
| De educatieve master engageert zich in een continu professioneel leerproces gericht op leren & ontwikkeling, diversiteit & talenten, innovatie & co-creatie van onderwijs.
|
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
OPO SESsies is een keuze-OPO dat actuele onderwerpen in onderzoek en praktijk van onderwijs behandelt. Het is bedoeld voor een breed publiek van onderwijsverstrekkers, alsook jonge onderwijsprofessionals in opleiding. Gastsprekers uit onderzoek en onderwijspraktijk geven lezingen of workshops over verschillende thema's, gericht op de pijlers en perspectieven van onderwijsprofessionals. De thema's en sprekers worden gekozen op basis van actualiteit, studenten- en docentenfeedback en suggesties uit het werkveld.
OPO SESsies is een lessenreeks bestaande uit 1 introductiecollege en 10 lezingen door gastsprekers over actuele onderwijsthema's (3STP) + Voor de overige 3 studiepunten doorloopt men op eigen tempo een internationaal studieprogramma.
De gedetailleerde beschrijving hiervan kan je vinden in de studieleidraad en op blackboard
|
|
|
Periode 1 Studiepunten 3,00 Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Verplicht studiemateriaal wordt beschikbaar gemaakt op Blackboard |
|
|
|
|
|
1 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 12.2, lid 2. |
2 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 16.9, lid 2. |
3 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 15.1, lid 3.
|
Legende |
SBU : studiebelastingsuren | SP : studiepunten | N : Nederlands | E : Engels |
|