Onderwijstaal : Nederlands |
| Examencontract: niet mogelijk |
Volgtijdelijkheid
|
|
Geen volgtijdelijkheid
|
There is no data for this choice. Change the language, year or choose another item in the dropdown list if it is available.
| Studierichting | | Studiebelastingsuren | Studiepunten | P1 SBU | P1 SP | P2 SBU | P2 SP | 2de Examenkans1 | Tolerantie2 | Eindcijfer3 | |
 | Postgraduaat Innoverend Ondernemen voor Ingenieurs - Foundations | Verplicht | 540 | 20,0 | 540 | 20,0 | | | Ja | Nee | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| 1 Ondernemende vaardigheden: kansen herkennen, motivatie en doorzettingsvermogen tonen, het initiatief nemen, ideeën valoriseren, planning en beheer opvolgen, basis financiële en economische inzichten, holistische visie van project en bedrijf | - EC
| 2 Innovatie realiseren: ethisch en duurzaam denken, creativiteit tonen, strategisch denken (toekomstvisie), middelen beheren, innovatief, systeemdenken | - EC
| 3 Persoonlijke ontwikkeling: zelfbewustzijn en zelfredzaamheid tonen, omgaan met onzekerhied-ambiguïteit en risico, door ervaring leren, levenslang leren | - EC
| 4 Communiceren en samenwerken: met anderen werken, anderen enthousiasmeren, adequaat communiceren, adequaat vergaderen en onderhandelen |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
De student verwerft innovatieve, ondernemende en professionele vaardigheden door een innovatieproject uit te voeren in een bedrijf. Ga naar www.innoverendondernemen.be voor meer informatie over de mogelijkheden.
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
Toelichting evaluatievorm | Een herkansing van (bepaalde onderdelen binnen) het innovatieproject is alleen mogelijk na schriftelijke toestemming van coach en mentor. |
|
|
|
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
 
|
Opmerkingen |
|
De student is verantwoordelijk voor het vinden van een geschikte stageplaats, rekening houdend met de criteria van een innovatieproject, en het advies van de coach en de coördinator van de opleiding.
|
|
|
|
|
|
 | Postgraduaat Innoverend Ondernemen voor Ingenieurs - Foundations | Verplicht | 540 | 20,0 | | | 540 | 20,0 | Ja | Nee | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| 1 Ondernemende vaardigheden: kansen herkennen, motivatie en doorzettingsvermogen tonen, het initiatief nemen, ideeën valoriseren, planning en beheer opvolgen, basis financiële en economische inzichten, holistische visie van project en bedrijf | - EC
| 2 Innovatie realiseren: ethisch en duurzaam denken, creativiteit tonen, strategisch denken (toekomstvisie), middelen beheren, innovatief, systeemdenken | - EC
| 3 Persoonlijke ontwikkeling: zelfbewustzijn en zelfredzaamheid tonen, omgaan met onzekerhied-ambiguïteit en risico, door ervaring leren, levenslang leren | - EC
| 4 Communiceren en samenwerken: met anderen werken, anderen enthousiasmeren, adequaat communiceren, adequaat vergaderen en onderhandelen |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
De student verwerft innovatieve, ondernemende en professionele vaardigheden door een innovatieproject uit te voeren in een bedrijf. Ga naar www.innoverendondernemen.be voor meer informatie over de mogelijkheden.
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
Toelichting evaluatievorm | Een herkansing van (bepaalde onderdelen binnen) het innovatieproject is alleen mogelijk na schriftelijke toestemming van coach en mentor. |
|
|
|
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
 
|
Opmerkingen |
|
De student is verantwoordelijk voor het vinden van een geschikte stageplaats, rekening houdend met de criteria van een innovatieproject, en het advies van de coach en de coördinator van de opleiding.
|
|
|
|
|
|
 | Postgraduaat Innoverend Ondernemen voor Ingenieurs - Foundations | Verplicht | 540 | 20,0 | 270 | | 270 | 20,0 | Ja | Nee | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| 1 Ondernemende vaardigheden: kansen herkennen, motivatie en doorzettingsvermogen tonen, het initiatief nemen, ideeën valoriseren, planning en beheer opvolgen, basis financiële en economische inzichten, holistische visie van project en bedrijf | - EC
| 2 Innovatie realiseren: ethisch en duurzaam denken, creativiteit tonen, strategisch denken (toekomstvisie), middelen beheren, innovatief, systeemdenken | - EC
| 3 Persoonlijke ontwikkeling: zelfbewustzijn en zelfredzaamheid tonen, omgaan met onzekerhied-ambiguïteit en risico, door ervaring leren, levenslang leren | - EC
| 4 Communiceren en samenwerken: met anderen werken, anderen enthousiasmeren, adequaat communiceren, adequaat vergaderen en onderhandelen |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
De student verwerft innovatieve, ondernemende en professionele vaardigheden door een innovatieproject uit te voeren in een bedrijf. Ga naar www.innoverendondernemen.be voor meer informatie over de mogelijkheden.
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
Toelichting evaluatievorm | Een herkansing van (bepaalde onderdelen binnen) het innovatieproject is alleen mogelijk na schriftelijke toestemming van coach en mentor. |
|
|
|
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
 
|
Opmerkingen |
|
De student is verantwoordelijk voor het vinden van een geschikte stageplaats, rekening houdend met de criteria van een innovatieproject, en het advies van de coach en de coördinator van de opleiding.
|
|
|
|
|
|
1 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 12.2, lid 2. |
2 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 16.9, lid 2. |
3 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 15.1, lid 3.
|
Legende |
SBU : studiebelastingsuren | SP : studiepunten | N : Nederlands | E : Engels |
|