Onderwijstaal : Nederlands |
Examencontract: niet mogelijk |
Volgtijdelijkheid
|
|
Verplichte volgtijdelijkheid op niveau van de opleidingsonderdelen
|
|
|
|
Volgende opleidingsonderdelen dient u ook opgenomen te hebben in uw studieprogramma in een voorgaande onderwijsperiode.
|
|
|
Web Analytics (4305)
|
3.0 stptn |
|
|
| Studierichting | | Studiebelastingsuren | Studiepunten | P2 SBU | P2 SP | 2de Examenkans1 | Tolerantie2 | Eindcijfer3 | |
| master TEW-MAR | Keuze | 81 | 3,0 | 81 | 3,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De master TEW past verworven kennis zelfstandig toe. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master TEW neemt initiatief en verantwoordelijkheid om bij te dragen aan waardecreatie voor een organisatie. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master TEW volgt actief evoluties op in de bedrijfseconomische wetenschappen en praktijken. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master TEW formuleert verbetervoorstellen voor de bedrijfsvoering rekening houdend met de regionale en/of (inter)nationale beleids-en bedrijfscontext. (Stakeholder awareness) |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
De student kan het belang van web analytics voor een bedrijf uitleggen. De student kan werken met Google Analytics 4 en Google Tag Manager. De student kan uitleggen waarom er steeds minder nauwkeurige data kunnen worden verzameld via web analytics platformen. De student kan de relatie tussen de GDPR privacy wetgeving en web analytics duiden.
|
|
|
In dit opleidingsonderdeel brengen studenten hun Web Analytics kennis in de praktijk met de uitwerking van een reële case voor een lokale onderneming. Studenten voeren een audit uit: ze maken een meetplan, ontleden de huidige situatie en analyseren de data. Met deze inzichten leren studenten een rapport op te bouwen. Ze stellen vervolgens hun inzichten aan het bedrijf voor. Aan de hand van deze praktijkcase leren studenten een audit uit te voeren, de juiste conclusies bij elkaar te brengen en ontdekken ze trends in de data. Hierbij wordt er ook dieper ingegaan op mogelijke alternatieve meetmethodes.
|
|
|
|
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Werkzittingen ✔
|
|
|
|
|
|
Casestudy ✔
|
|
|
Groepswerk ✔
|
|
|
Paper ✔
|
|
|
Presentatie ✔
|
|
|
|
Periode 2 Studiepunten 3,00
Evaluatievorm | |
|
Mondelinge evaluatie tijdens onderwijsperiode | 50 % |
|
|
|
|
Praktijkevaluatie tijdens onderwijsperiode | 50 % |
|
Behoud van deelcijfer in academiejaar | ✔ |
|
|
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Het lesmateriaal is terug te vinden op Blackboard. |
|
|
|
|
|
| master in de handelswetenschappen - marketing management | Keuze | 81 | 3,0 | 81 | 3,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De master handelswetenschappen past verworven kennis zelfstandig toe. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master handelswetenschappen neemt initiatief en verantwoordelijkheid om bij te dragen aan waardecreatie voor een organisatie. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master handelswetenschappen formuleert verbetervoorstellen voor de bedrijfsvoering rekening houdend met de regionale en/of (inter)nationale beleids- en bedrijfscontext. (Stakeholder awareness) |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
De student kan het belang van web analytics voor een bedrijf uitleggen. De student kan werken met Google Analytics 4 en Google Tag Manager. De student kan uitleggen waarom er steeds minder nauwkeurige data kunnen worden verzameld via web analytics platformen. De student kan de relatie tussen de GDPR privacy wetgeving en web analytics duiden.
|
|
|
In dit opleidingsonderdeel brengen studenten hun Web Analytics kennis in de praktijk met de uitwerking van een reële case voor een lokale onderneming. Studenten voeren een audit uit: ze maken een meetplan, ontleden de huidige situatie en analyseren de data. Met deze inzichten leren studenten een rapport op te bouwen. Ze stellen vervolgens hun inzichten aan het bedrijf voor. Aan de hand van deze praktijkcase leren studenten een audit uit te voeren, de juiste conclusies bij elkaar te brengen en ontdekken ze trends in de data. Hierbij wordt er ook dieper ingegaan op mogelijke alternatieve meetmethodes.
|
|
|
|
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Werkzittingen ✔
|
|
|
|
|
|
Casestudy ✔
|
|
|
Groepswerk ✔
|
|
|
Paper ✔
|
|
|
Presentatie ✔
|
|
|
|
Periode 2 Studiepunten 3,00
Evaluatievorm | |
|
Mondelinge evaluatie tijdens onderwijsperiode | 50 % |
|
|
|
|
Praktijkevaluatie tijdens onderwijsperiode | 50 % |
|
Behoud van deelcijfer in academiejaar | ✔ |
|
|
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Het lesmateriaal is terug te vinden op Blackboard. |
|
|
|
|
|
| 2de masterjaar handelsingenieur - marketing intelligence | Keuze | 81 | 3,0 | 81 | 3,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De master HI past verworven kennis zelfstandig toe. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master HI neemt initiatief en verantwoordelijkheid om bij te dragen aan waardecreatie voor een organisatie. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master HI volgt actief evoluties op in de bedrijfseconomische wetenschappen en praktijken. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master HI gebruikt ICT-toepassingen en basis programmeervaardigheden om bedrijfseconomische en –technische data te vertalen naar bedrijfsrelevante informatie. (Opleidingsspecifieke competenties) |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
De student kan het belang van web analytics voor een bedrijf uitleggen. De student kan werken met Google Analytics 4 en Google Tag Manager. De student kan uitleggen waarom er steeds minder nauwkeurige data kunnen worden verzameld via web analytics platformen. De student kan de relatie tussen de GDPR privacy wetgeving en web analytics duiden.
|
|
|
In dit opleidingsonderdeel brengen studenten hun Web Analytics kennis in de praktijk met de uitwerking van een reële case voor een lokale onderneming. Studenten voeren een audit uit: ze maken een meetplan, ontleden de huidige situatie en analyseren de data. Met deze inzichten leren studenten een rapport op te bouwen. Ze stellen vervolgens hun inzichten aan het bedrijf voor. Aan de hand van deze praktijkcase leren studenten een audit uit te voeren, de juiste conclusies bij elkaar te brengen en ontdekken ze trends in de data. Hierbij wordt er ook dieper ingegaan op mogelijke alternatieve meetmethodes.
|
|
|
|
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Werkzittingen ✔
|
|
|
|
|
|
Casestudy ✔
|
|
|
Groepswerk ✔
|
|
|
Paper ✔
|
|
|
Presentatie ✔
|
|
|
|
Periode 2 Studiepunten 3,00
Evaluatievorm | |
|
Mondelinge evaluatie tijdens onderwijsperiode | 50 % |
|
|
|
|
Praktijkevaluatie tijdens onderwijsperiode | 50 % |
|
Behoud van deelcijfer in academiejaar | ✔ |
|
|
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Het lesmateriaal is terug te vinden op Blackboard. |
|
|
|
|
|
1 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 12.2, lid 2. |
2 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 16.9, lid 2. |
3 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 15.1, lid 3.
|
Legende |
SBU : studiebelastingsuren | SP : studiepunten | N : Nederlands | E : Engels |
|