Uitbreiding Marketing Project (4307)

  
Coördinerend verantwoordelijke :Prof. dr. Sara LEROI-WERELDS 
  
Lid van het onderwijsteam :Mevrouw Klara VROLIX 


Onderwijstaal : Nederlands


Studiepunten: 3,0
  
Periode: semester 2 (3sp)
  
2de Examenkans1: Ja
  
Eindcijfer2: Numeriek
 
Examencontract: niet mogelijk


Overgangscurriculum
 
Volgtijdelijkheid
 
   Adviserende volgtijdelijkheid op niveau van de opleidingsonderdelen
 
 
  Volgende opleidingsonderdelen worden geadviseerd ook opgenomen te zijn in uw studieprogramma tot op heden.
    Marketing project (4047) 6.0 stptn
 

Begincompetenties

De student kent de belangrijkste onderzoeksmethoden om klanten te bevragen. De student kan deze onderzoeksmethoden gebruiken en de resultaten interpreteren.
De student kan een managementrapport opstellen en op een professionele manier schrijven voor een managementpubliek.
De student begrijpt wat klantgerichtheid betekent en kan uitleggen of een organisatie al dan niet klantgericht is.
De student begrijpt wat klantwaarde betekent en kan dit concept toepassen op een concreet object, zoals een product, dienst of technologie.
De student begrijpt wat de waardepropositie betekent en kan dit concept toepassen op een concreet object, zoals een product, dienst of technologie.



Inhoud

Het betreft een overgangscurriculum. Er worden standaard geen contactmomenten voorzien. De student dient enkel deel te nemen aan de evaluatie.

Dit opleidingsonderdeel is een uitbreiding van het Marketing Project. Meer informatie: zie studiegids 4047 Marketing Project.



Organisatie- / Werkvormen
Organisatievormen  
Stage  


Evaluatie

Semester 2 (3,00sp)

Evaluatievorm
Schriftelijke evaluatie tijdens onderwijsperiode50 %
Verslag
Mondelinge evaluatie tijdens onderwijsperiode20 %
Presentatie
Andere evaluatievorm tijdens onderwijsperiode30 %
Andere:5% staat op proces, 25% op attitude (incl. peer evaluation indien van
toepassing)

Tweede examenkans

Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans
Ja
Toelichting evaluatievorm De specifieke regels met betrekking tot herkansing zijn opgenomen in de
studieleidraad (zie Blackboard).
 

Verplicht studiemateriaal
 

Indien nodig wordt ondersteunend studiemateriaal aangereikt op Blackboard.

 

Opmerkingen
 

Het betreft een overgangscurriculum. Er worden standaard geen contactmomenten voorzien. De student dient enkel deel te nemen aan de evaluatie.

Dit opleidingsonderdeel is een uitbreiding (met 3 studiepunten) van het opleidingsonderdeel 4047 Marketing Project.



Eindcompetenties
  EC = eindcompetenties      DC = deelcompetenties      BC = beoordelingscriteria  
Aangeboden inTolerantie3
master TEW-MAR J



1   Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 12.2, lid 2.
2   Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 15.1, lid 3.
3   Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 16.9, lid 2.