Uitbreiding Marketing Project (4307) |
| Onderwijstaal : Nederlands |
| Studiepunten: 3,0 | | | | Periode: semester 2 (3sp)  | | | | | 2de Examenkans1: Ja | | | | | Eindcijfer2: Numeriek |
| | | Examencontract: niet mogelijk |
|
Volgtijdelijkheid
|
| |
|
Adviserende volgtijdelijkheid op niveau van de opleidingsonderdelen
|
| |
| |
| |
Volgende opleidingsonderdelen worden geadviseerd ook opgenomen te zijn in uw studieprogramma tot op heden.
|
| |
|
Marketing project (4047)
|
6.0 stptn |
| |
|
|
|
De student kent de belangrijkste onderzoeksmethoden om klanten te bevragen. De student kan deze onderzoeksmethoden gebruiken en de resultaten interpreteren. De student kan een managementrapport opstellen en op een professionele manier schrijven voor een managementpubliek. De student begrijpt wat klantgerichtheid betekent en kan uitleggen of een organisatie al dan niet klantgericht is. De student begrijpt wat klantwaarde betekent en kan dit concept toepassen op een concreet object, zoals een product, dienst of technologie. De student begrijpt wat de waardepropositie betekent en kan dit concept toepassen op een concreet object, zoals een product, dienst of technologie.
|
|
|
|
Het betreft een overgangscurriculum. Er worden standaard geen contactmomenten voorzien. De student dient enkel deel te nemen aan de evaluatie.
Dit opleidingsonderdeel is een uitbreiding van het Marketing Project. Meer informatie: zie studiegids 4047 Marketing Project.
|
|
|
Semester 2 (3,00sp)
| Evaluatievorm | |
|
| Schriftelijke evaluatie tijdens onderwijsperiode | 50 % |
|
|
|
|
| Mondelinge evaluatie tijdens onderwijsperiode | 20 % |
|
|
|
|
| Andere evaluatievorm tijdens onderwijsperiode | 30 % |
|
| Andere: | 5% staat op proces, 25% op attitude (incl. peer evaluation indien van toepassing) |
|
|
|
|
|
Tweede examenkans
| Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
| Toelichting evaluatievorm | De specifieke regels met betrekking tot herkansing zijn opgenomen in de studieleidraad (zie Blackboard). |
|
|
|
|
 
|
| Verplicht studiemateriaal |
| |
Indien nodig wordt ondersteunend studiemateriaal aangereikt op Blackboard. |
|
 
|
| Opmerkingen |
| |
Het betreft een overgangscurriculum. Er worden standaard geen contactmomenten voorzien. De student dient enkel deel te nemen aan de evaluatie.
Dit opleidingsonderdeel is een uitbreiding (met 3 studiepunten) van het opleidingsonderdeel 4047 Marketing Project. |
|
|
Eindcompetenties | | EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
| Aangeboden in | Tolerantie3 |
|
master TEW-MAR
|
J
|
|
|
1 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 12.2, lid 2. |
| 2 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 15.1, lid 3. |
3 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 16.9, lid 2.
|
|