Onderzoeksseminarie 2 Lovemarks (4516) |
Onderwijstaal : Nederlands |
Studiepunten: 8,0 | | | Periode: semester 1 (8sp) | | | 2de Examenkans1: Ja | | | Eindcijfer2: Numeriek |
| Examencontract: niet mogelijk |
Volgtijdelijkheid
|
|
Verplichte volgtijdelijkheid op niveau van de opleidingsonderdelen
|
|
|
|
Volgende opleidingsonderdelen dient u ook opgenomen te hebben in uw studieprogramma in een voorgaande onderwijsperiode.
|
|
|
Onderzoeksseminarie 1 Lovemarks (4511)
|
9.0 stptn |
|
|
Verplichte volgtijdelijkheid op niveau van de opleidingsonderdelen
|
|
|
|
Volgende opleidingsonderdelen dient u ook opgenomen te hebben in uw studieprogramma in een voorgaande onderwijsperiode.
|
|
|
Onderzoeksseminarie 1 Lovemarks (4511)
|
9.0 stptn |
|
|
|
We diepen de theorie rond beleving in retail uit aan de hand van wetenschappelijke literatuur. Thema's die aan bod komen zijn sensorisch ontwerpen, duurzaam ontwerpen, de digitalisering en customer experience. Via meerdere kleine oefeningen wordt een eigen onderzoek opzetten en uitvoeren met een kritische blik en binnen een retail en maatschappelijke context aangeleerd.
|
|
|
|
|
|
|
Excursie/veldwerk ✔
|
|
|
Werkzittingen ✔
|
|
|
|
|
|
Discussies /debat ✔
|
|
|
Groepswerk ✔
|
|
|
Presentatie ✔
|
|
|
Seminarie ✔
|
|
|
|
Periode 1 Studiepunten 8,00
Evaluatievorm | |
|
Andere evaluatievorm tijdens onderwijsperiode | 100 % |
|
Andere: | Seminarieopdracht(en) |
|
|
|
|
|
Evaluatievoorwaarden (deelname en/of slagen) | ✔ |
|
Voorwaarden | De student neemt, tenzij gewettigd afwezig, deel aan alle contactmomenten. |
|
|
|
Gevolg | Indien de student ongewettigd afwezig is voor één derde of meer van het aantal contactmomenten, wordt de student uitgesloten van deelname aan de evaluatie (jury) - het eindcijfer voor het opleidingsonderdeel wordt in dat geval een 'A' (ongewettigd afwezig) |
|
|
|
Mogelijke externe locatie | ✔ |
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
Toelichting evaluatievorm | Bij de tweede examenkans bestaat de evaluatie voor 100% uit een
individuele opdracht. |
|
|
|
|
Eindcompetenties master in de architectuur
|
- EC
| De student heeft inzicht in de rol en betekenis van architectuur en de eigen handelingen hierbinnen in de samenleving en kan via architectuur in dialoog treden over ethische, culturele, maatschappelijke en esthetische kwesties en op deze wijze een meerwaarde creëren in zijn ontwerpen. | - EC
| De student kan een eigen architectuurvisie- en taal formuleren en beargumenteren in het ontwerpen. | - EC
| De student kan zelfstandig en kritisch ontwerpgerichte en onderzoeksgebaseerde kennis en inzicht in de architectuur- en cultuurwetenschappen opbouwen en toepassen. | - EC
| De student kan zelfstandig en kritisch reflecteren over een complexe maatschappelijke vraag en ruimtelijke omgeving, en op basis hiervan visies en mogelijkheden formuleren en een concept vertalen naar een ruimtelijk samenhangend ontwerp op verschillende schaalniveaus, rekening houdend met economische, ecologische, sociale, historische en esthetische dimensies. | - EC
| De student kan zelfstandig onderzoek verrichten op het niveau van een beginnend onderzoeker, onderzoeksresultaten evalueren en presenteren, en het ontwerpen inzetten als onderzoeksmethode. |
|
|
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
Aangeboden in | Tolerantie3 |
2de masterjaar in de architectuur
|
N
|
|
|
1 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 12.2, lid 2. |
2 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 15.1, lid 3. |
3 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 16.9, lid 2.
|
|