Academisch Engels in de gezondheidszorg (4753) |
| Onderwijstaal : Nederlands |
| Studiepunten: 3,0 | | | | Periode: kwartiel 4 (3sp)  | | | | | 2de Examenkans1: Ja | | | | | Eindcijfer2: Numeriek |
| | | Examencontract: niet mogelijk |
|
Volgtijdelijkheid
|
| |
|
Geen volgtijdelijkheid
|
|
|
Dit opleidingsonderdeel is gericht naar houders van een professionele bachelor die willen schakelen naar een academisch niveau. Vereiste voorkennis is threshold B1 van het Gemeenschappelijk Europees Referentiekader voor Moderne Vreemde talen.
|
|
|
|
Dit opleidingsonderdeel richt zich op het uitbreiden van de (academische) woordenschat van de student en het verbeteren van de spreekvaardigheid en presentatievaardigheden (deelnemen aan seminars, academische presentaties). Schrijven komt in mindere mate aan bod. Bij presentatie wordt gewerkt aan interactie, uitspraak, de opbouw van een presentatie, lichaamstaal en stemgebruik. Onderwerpengerelateerd aan de gezondheidszorgworden gebruikt bij het oefenen. Keywords: Mondelinge vaardigheden, presentatietechnieken, academisch Engels.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
|
Individueel begeleidingsmoment ✔
|
|
|
|
Werkzittingen ✔
|
|
|
|
Zelfstudieopdracht (ZSO) ✔
|
|
|
|
Kwartiel 4 (3,00sp)
| Evaluatievorm | |
|
| Mondelinge evaluatie tijdens onderwijsperiode | 100 % |
|
|
|
|
Tweede examenkans
| Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
| Toelichting evaluatievorm | Presentatie (100%) |
|
|
|
|
 
|
| Verplicht studiemateriaal |
| |
Cursus en audiovisueel materiaal op Blackboard. |
|
 
|
| Aanbevolen studiemateriaal |
|
 
|
| Opmerkingen |
| |
Maximum aantal toegelaten studenten: 45. |
|
|
Eindcompetenties schakelprogramma master in de verpleegkunde en de vroedkunde
|
- EC
| EC 6. De student kan wetenschappelijke publicaties en rapporten beoordelen en op een systematische manier samenvatten. | - EC
| EC 7. De student kan op onderbouwde en kritische wijze een eigen visie formuleren in zowel schriftelijke als mondelinge communicatie. | - EC
| EC 10. De student kan de eigen competenties evalueren en vanuit deze analyse leernoden formuleren. |
|
|
|
| | EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
| Aangeboden in | Tolerantie3 |
|
schakelprogramma master in systeem- en procesinnovatie in de gezondheidszorg
|
J
|
|
schakelprogramma master verpleegkunde en vroedkunde
|
J
|
|
|
1 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 12.2, lid 2. |
| 2 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 15.1, lid 3. |
3 Onderwijs-, examen- en rechtspositieregeling art. 16.9, lid 2.
|
|