Marketing project (4047)

Contactpersoon :Prof. dr. Sara LEROI-WERELDS
  
Coƶrdinerend verantwoordelijke :Prof. dr. Sara LEROI-WERELDS 
  
Met medewerking van :Mevrouw Liesbeth CELIS 
  
Lid van het onderwijsteam :Mevrouw Klara VROLIX 


Onderwijstaal : Nederlands


  
 
Examencontract: niet mogelijk


Volgtijdelijkheid
 
   Verplichte volgtijdelijkheid op niveau van de opleidingsonderdelen
 
 
  Volgende opleidingsonderdelen dient u ook opgenomen te hebben in uw studieprogramma tot op heden.
    Customer Research (2144) 6,0 stptn
    Strategic marketing (2878) 3,0 stptn
 
   Specificatie volgtijdelijkheid masterproef/bachelorproef/stage
 



There is no data for this choice.
Change the language, year or choose another item in the dropdown list if it is available.


StudierichtingStudiebelastingsurenStudiepuntenP1 SBUP2 SBUP2 SP2de Examenkans1Tolerantie2Eindcijfer3
master TEW-MARVerplicht1626,0121506,0JaJaNumeriek


1   examenregeling art.1.3, lid 4.
2   examenregeling art.4.7, lid 2.
3   examenregeling art.2.2, lid 3.

Legende
SBU : studiebelastingsuren SP : studiepunten N : Nederlands E : Engels