Onderwijstaal : Nederlands |
Volgtijdelijkheid
|
|
Geen volgtijdelijkheid
|
| Studierichting | | Studiebelastingsuren | Studiepunten | P1 SBU | P1 SP | 2de Examenkans1 | Tolerantie2 | Eindcijfer3 | |
| master TEW - minor marketing | Verplicht | 162 | 6,0 | 162 | 6,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
master TEW-MAR | Verplicht | 162 | 6,0 | 162 | 6,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De master TEW past verworven kennis zelfstandig toe. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master TEW neemt initiatief en verantwoordelijkheid om bij te dragen aan waardecreatie voor een organisatie. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master TEW volgt actief evoluties op in de bedrijfseconomische wetenschappen en praktijken. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master TEW communiceert helder en correct schriftelijk en mondeling, binnen een bedrijfs- en academische context, en indien nodig aangevuld met visuele ondersteuning. (Communiceren) | - EC
| De master TEW toont zelfstandigheid bij het uitvoeren van een literatuurstudie. (Onderzoeksvaardigheden) | - EC
| De master TEW integreert het perspectief van stakeholders bij het nemen van beslissingen in een organisatie. (Stakeholder awareness) | - EC
| De master TEW formuleert verbetervoorstellen voor de bedrijfsvoering rekening houdend met de regionale en/of (inter)nationale beleids-en bedrijfscontext. (Stakeholder awareness) | - EC
| De master TEW kan strategische beleidsvraagstukken oplossen vanuit een conceptueel en analytisch denken en gebruikt hiervoor bedrijfseconomische denkkaders. (Probleemoplossend vermogen) | - EC
| De master TEW kan diepgaande inzichten en argumentatiewijzen uit bedrijfseconomische en relevante ondersteunende en/of aanverwante wetenschappen toepassen bij het oplossen van strategische beleidsvraagstukken. (Probleemoplossend vermogen) | - EC
| De master TEW kan het strategisch beleid van een organisatie ontwikkelen en bijsturen met het oog op het creëren van bedrijfseconomische en/of maatschappelijke waarde. (Opleidingsspecifieke competenties) | - EC
| De master TEW kan inspelen op veranderende omgevingsfactoren die een impact hebben op een organisatie en haar beleid. (Opleidingsspecifieke competenties) |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
Digitale marketing gaat dieper in op de verschillende online marketingtactieken (zoekmachine, sociale media, e‑mail, affliate, display, ... marketing) en hoe deze kunnen bijdragen tot het behalen van marketing(communicatie)doelstellingen.
|
|
|
|
|
|
|
Combicollege ✔
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Project ✔
|
|
|
|
|
|
Casestudy ✔
|
|
|
Paper ✔
|
|
|
Presentatie ✔
|
|
|
|
Periode 1 Studiepunten 6,00
Evaluatievorm | |
|
Schriftelijke evaluatie tijdens onderwijsperiode | 100 % |
|
|
|
|
Andere: | Continue evaluatie doorheen het semester aan de hand van digitale MPC testen. De digitale testen (+- 5) starten pas na enkele weken en worden afgenomen in de klas op het begin van een contactmoment. Studenten dienen fysiek aanwezig te zijn om de test af te leggen en krijgen een 0 op een specifieke test wanneer ze niet-gewettigd afwezig zijn. |
|
|
|
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
Toelichting evaluatievorm | De puntenverdeling is gelijk aan de eerste kans. Indien een student niet geslaagd is,dient hij/zij op het onderdeel waarop hij/ zij niet geslaagd is ter herkansen. Niet slagen voor de paper impliceert herwerking van diezelfde paper (behoud onderwerp). Niet slagen voor de digitale testen impliceert een soortgelijke herkansingstest. Niet slagen voor de opdrachten/case studies betekent dat er een passende herkansingsopdracht moet worden gemaakt. |
|
|
|
|
 
|
Begincompetenties |
|
De student dient over een basiskennis marketing te beschikken (overeenkomstig het vak "Marketing" of "Inleiding tot Marketing en Strategie" 2de BACH) |
|
 
|
Verplichte handboeken (boekhandel) |
|
Online marketing: de esssentie,Nino Adamo en Geert Buskes,2de editie,Pearson,9789043039338 |
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Wetenschappelijke artikels via Blackboard |
|
|
|
|
|
| 1ste master handelsingenieur - marketing intelligence | Verplicht | 162 | 6,0 | 162 | 6,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De master HI past verworven kennis zelfstandig toe. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master HI neemt initiatief en verantwoordelijkheid om bij te dragen aan waardecreatie voor een organisatie. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master HI volgt actief evoluties op in de bedrijfseconomische wetenschappen en praktijken. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master HI communiceert helder en correct schriftelijk en mondeling, binnen een bedrijfs- en academische context, en indien nodig aangevuld met visuele ondersteuning. (Communiceren) | - EC
| De master HI toont zelfstandigheid bij het uitvoeren van een literatuurstudie. (Onderzoeksvaardigheden) | - EC
| De master HI integreert het perspectief van stakeholders bij het optimaliseren van complexe bedrijfsprocessen. (Stakeholder awareness) | - EC
| De master HI formuleert verbetervoorstellen voor de bedrijfsvoering rekening houdend met de regionale en/of (inter)nationale context. (Stakeholder awareness) | - EC
| De master HI past diepgaande inzichten uit bedrijfseconomische en relevante ondersteunende en/of aanverwante wetenschappen toe bij de analyse van bedrijfseconomische en –technische problemen. (Probleemoplossend vermogen) |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
Digitale marketing gaat dieper in op de verschillende online marketingtactieken (zoekmachine, sociale media, e‑mail, affliate, display, ... marketing) en hoe deze kunnen bijdragen tot het behalen van marketing(communicatie)doelstellingen.
|
|
|
|
|
|
|
Combicollege ✔
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Project ✔
|
|
|
|
|
|
Casestudy ✔
|
|
|
Paper ✔
|
|
|
Presentatie ✔
|
|
|
|
Periode 1 Studiepunten 6,00
Evaluatievorm | |
|
Schriftelijke evaluatie tijdens onderwijsperiode | 100 % |
|
|
|
|
Andere: | Continue evaluatie doorheen het semester aan de hand van digitale MPC testen. De digitale testen (+- 5) starten pas na enkele weken en worden afgenomen in de klas op het begin van een contactmoment. Studenten dienen fysiek aanwezig te zijn om de test af te leggen en krijgen een 0 op een specifieke test wanneer ze niet-gewettigd afwezig zijn. |
|
|
|
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
Toelichting evaluatievorm | De puntenverdeling is gelijk aan de eerste kans. Indien een student niet geslaagd is,dient hij/zij op het onderdeel waarop hij/ zij niet geslaagd is ter herkansen. Niet slagen voor de paper impliceert herwerking van diezelfde paper (behoud onderwerp). Niet slagen voor de digitale testen impliceert een soortgelijke herkansingstest. Niet slagen voor de opdrachten/case studies betekent dat er een passende herkansingsopdracht moet worden gemaakt. |
|
|
|
|
 
|
Begincompetenties |
|
De student dient over een basiskennis marketing te beschikken (overeenkomstig het vak "Marketing" of "Inleiding tot Marketing en Strategie" 2de BACH) |
|
 
|
Verplichte handboeken (boekhandel) |
|
Online marketing: de esssentie,Nino Adamo en Geert Buskes,2de editie,Pearson,9789043039338 |
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Wetenschappelijke artikels via Blackboard |
|
|
|
|
|
| master in de handelswetenschappen - marketing management | Verplicht | 162 | 6,0 | 162 | 6,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De master handelswetenschappen past verworven kennis zelfstandig toe. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master handelswetenschappen neemt initiatief en verantwoordelijkheid om bij te dragen aan waardecreatie voor een organisatie. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master handelswetenschappen volgt actief evoluties op in de bedrijfseconomische wetenschappen en praktijken. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master handelswetenschappen communiceert helder en correct schriftelijk en mondeling, binnen een bedrijfs- en academische context, en indien nodig aangevuld met visuele ondersteuning. (Communiceren) | - EC
| De master handelswetenschappen toont zelfstandigheid bij het uitvoeren ven een literatuurstudie. (Onderzoeksvaardigheden) | - EC
| De master handelswetenschappen integreert het perspectief van stakeholders bij het nemen van beslissingen in een organisatie. (Stakeholder awareness) | - EC
| De master handelswetenschappen formuleert verbetervoorstellen voor de bedrijfsvoering rekening houdend met de regionale en/of (inter)nationale beleids- en bedrijfscontext. (Stakeholder awareness) | - EC
| De master handelswetenschappen kan complexe managementvragen beantwoorden vanuit een praktijkgericht perspectief m.b.t. de functionele managementdomeinen. (Probleemoplossend vermogen) | - EC
| De master handelswetenschappen kan diepgaande inzichten uit organisatie- en managementwetenschappen en relevante ondersteunende en/of aanverwante wetenschappen toepassen bij de analyse van die concrete vragen van het bedrijfsmanagement. (Probleemoplossend vermogen) | - EC
| De master handelswetenschappen relateert geavanceerde inzichten van concepten, principes en argumentatiewijzen in de gekozen afstudeerrichting aan het algemene bedrijfskundige kader en geeft vanuit deze kennis en inzichten wetenschappelijk gefundeerd advies. (Probleemoplossend vermogen) | - EC
| Op basis van geavanceerde inzichten en vaardigheden m.b.t. de gekozen afstudeerrichting, formuleert en verdedigt de master handelswetenschappen onderbouwde adviezen over strategische beleidsbeslissingen met het oog op de vertaling naar tactisch niveau. (Opleidingsspecifieke competenties) |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
Digitale marketing gaat dieper in op de verschillende online marketingtactieken (zoekmachine, sociale media, e‑mail, affliate, display, ... marketing) en hoe deze kunnen bijdragen tot het behalen van marketing(communicatie)doelstellingen.
|
|
|
|
|
|
|
Combicollege ✔
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Project ✔
|
|
|
|
|
|
Casestudy ✔
|
|
|
Paper ✔
|
|
|
Presentatie ✔
|
|
|
|
Periode 1 Studiepunten 6,00
Evaluatievorm | |
|
Schriftelijke evaluatie tijdens onderwijsperiode | 100 % |
|
|
|
|
Andere: | Continue evaluatie doorheen het semester aan de hand van digitale MPC testen. De digitale testen (+- 5) starten pas na enkele weken en worden afgenomen in de klas op het begin van een contactmoment. Studenten dienen fysiek aanwezig te zijn om de test af te leggen en krijgen een 0 op een specifieke test wanneer ze niet-gewettigd afwezig zijn. |
|
|
|
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
Toelichting evaluatievorm | De puntenverdeling is gelijk aan de eerste kans. Indien een student niet geslaagd is,dient hij/zij op het onderdeel waarop hij/ zij niet geslaagd is ter herkansen. Niet slagen voor de paper impliceert herwerking van diezelfde paper (behoud onderwerp). Niet slagen voor de digitale testen impliceert een soortgelijke herkansingstest. Niet slagen voor de opdrachten/case studies betekent dat er een passende herkansingsopdracht moet worden gemaakt. |
|
|
|
|
 
|
Begincompetenties |
|
De student dient over een basiskennis marketing te beschikken (overeenkomstig het vak "Marketing" of "Inleiding tot Marketing en Strategie" 2de BACH) |
|
 
|
Verplichte handboeken (boekhandel) |
|
Online marketing: de esssentie,Nino Adamo en Geert Buskes,2de editie,Pearson,9789043039338 |
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Wetenschappelijke artikels via Blackboard |
|
|
|
|
|
| 2de masterjaar handelsingenieur optie Marketing Intelligence | Keuze | 162 | 6,0 | 162 | 6,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De master HI past verworven kennis zelfstandig toe. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master HI neemt initiatief en verantwoordelijkheid om bij te dragen aan waardecreatie voor een organisatie. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master HI volgt actief evoluties op in de bedrijfseconomische wetenschappen en praktijken. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master HI communiceert helder en correct schriftelijk en mondeling, binnen een bedrijfs- en academische context, en indien nodig aangevuld met visuele ondersteuning. (Communiceren) | - EC
| De master HI toont zelfstandigheid bij het uitvoeren van een literatuurstudie. (Onderzoeksvaardigheden) | - EC
| De master HI integreert het perspectief van stakeholders bij het optimaliseren van complexe bedrijfsprocessen. (Stakeholder awareness) | - EC
| De master HI formuleert verbetervoorstellen voor de bedrijfsvoering rekening houdend met de regionale en/of (inter)nationale context. (Stakeholder awareness) | - EC
| De master HI past diepgaande inzichten uit bedrijfseconomische en relevante ondersteunende en/of aanverwante wetenschappen toe bij de analyse van bedrijfseconomische en –technische problemen. (Probleemoplossend vermogen) |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
Digitale marketing gaat dieper in op de verschillende online marketingtactieken (zoekmachine, sociale media, e‑mail, affliate, display, ... marketing) en hoe deze kunnen bijdragen tot het behalen van marketing(communicatie)doelstellingen.
|
|
|
|
|
|
|
Combicollege ✔
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Project ✔
|
|
|
|
|
|
Casestudy ✔
|
|
|
Paper ✔
|
|
|
Presentatie ✔
|
|
|
|
Periode 1 Studiepunten 6,00
Evaluatievorm | |
|
Schriftelijke evaluatie tijdens onderwijsperiode | 100 % |
|
|
|
|
Andere: | Continue evaluatie doorheen het semester aan de hand van digitale MPC testen. De digitale testen (+- 5) starten pas na enkele weken en worden afgenomen in de klas op het begin van een contactmoment. Studenten dienen fysiek aanwezig te zijn om de test af te leggen en krijgen een 0 op een specifieke test wanneer ze niet-gewettigd afwezig zijn. |
|
|
|
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
Toelichting evaluatievorm | De puntenverdeling is gelijk aan de eerste kans. Indien een student niet geslaagd is,dient hij/zij op het onderdeel waarop hij/ zij niet geslaagd is ter herkansen. Niet slagen voor de paper impliceert herwerking van diezelfde paper (behoud onderwerp). Niet slagen voor de digitale testen impliceert een soortgelijke herkansingstest. Niet slagen voor de opdrachten/case studies betekent dat er een passende herkansingsopdracht moet worden gemaakt. |
|
|
|
|
 
|
Begincompetenties |
|
De student dient over een basiskennis marketing te beschikken (overeenkomstig het vak "Marketing" of "Inleiding tot Marketing en Strategie" 2de BACH) |
|
 
|
Verplichte handboeken (boekhandel) |
|
Online marketing: de esssentie,Nino Adamo en Geert Buskes,2de editie,Pearson,9789043039338 |
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Wetenschappelijke artikels via Blackboard |
|
|
|
|
|
| Educatieve master in de economie vrije keuze | Keuze | 162 | 6,0 | 162 | 6,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De educatieve master kan managementvragen, strategische beleidsvraagstukken of bedrijfseconomische problemen beantwoorden met behulp van conceptuele, bedrijfseconomische denkkaders of vanuit een praktijkgericht perspectief m.b.t. de functionele managementdomeinen. | - EC
| De educatieve master toont zelfstandigheid bij en rapporteert over het uitvoeren van een literatuurstudie, het opstellen van een onderzoeksplan, het implementeren van wetenschappelijke onderzoeksmethoden en het analyseren, interpreteren en evalueren van onderzoeksresultaten binnen de bedrijfseconomische wetenschappen. | - EC
| De educatieve master volgt actief evoluties op in de bedrijfseconomische wetenschappen en praktijken en reflecteert hierover vanuit een ethisch en duurzaamheidsperspectief. |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
Digitale marketing gaat dieper in op de verschillende online marketingtactieken (zoekmachine, sociale media, e‑mail, affliate, display, ... marketing) en hoe deze kunnen bijdragen tot het behalen van marketing(communicatie)doelstellingen.
|
|
|
|
|
|
|
Combicollege ✔
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Project ✔
|
|
|
|
|
|
Casestudy ✔
|
|
|
Paper ✔
|
|
|
Presentatie ✔
|
|
|
|
Periode 1 Studiepunten 6,00
Evaluatievorm | |
|
Schriftelijke evaluatie tijdens onderwijsperiode | 100 % |
|
|
|
|
Andere: | Continue evaluatie doorheen het semester aan de hand van digitale MPC testen. De digitale testen (+- 5) starten pas na enkele weken en worden afgenomen in de klas op het begin van een contactmoment. Studenten dienen fysiek aanwezig te zijn om de test af te leggen en krijgen een 0 op een specifieke test wanneer ze niet-gewettigd afwezig zijn. |
|
|
|
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
Toelichting evaluatievorm | De puntenverdeling is gelijk aan de eerste kans. Indien een student niet geslaagd is,dient hij/zij op het onderdeel waarop hij/ zij niet geslaagd is ter herkansen. Niet slagen voor de paper impliceert herwerking van diezelfde paper (behoud onderwerp). Niet slagen voor de digitale testen impliceert een soortgelijke herkansingstest. Niet slagen voor de opdrachten/case studies betekent dat er een passende herkansingsopdracht moet worden gemaakt. |
|
|
|
|
 
|
Begincompetenties |
|
De student dient over een basiskennis marketing te beschikken (overeenkomstig het vak "Marketing" of "Inleiding tot Marketing en Strategie" 2de BACH) |
|
 
|
Verplichte handboeken (boekhandel) |
|
Online marketing: de esssentie,Nino Adamo en Geert Buskes,2de editie,Pearson,9789043039338 |
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Wetenschappelijke artikels via Blackboard |
|
|
|
|
|
| master HW AFF track accountancy | Keuze | 162 | 6,0 | 162 | 6,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
master HW AFF track finance | Keuze | 162 | 6,0 | 162 | 6,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
master HW OM track private sector | Keuze | 162 | 6,0 | 162 | 6,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
master HW OM track publieke sector | Keuze | 162 | 6,0 | 162 | 6,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
master in de handelswetenschappen - supply chain management | Keuze | 162 | 6,0 | 162 | 6,0 | Ja | Ja | Numeriek | |
|
| Eindcompetenties |
- EC
| De master handelswetenschappen past verworven kennis zelfstandig toe. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master handelswetenschappen neemt initiatief en verantwoordelijkheid om bij te dragen aan waardecreatie voor een organisatie. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master handelswetenschappen volgt actief evoluties op in de bedrijfseconomische wetenschappen en praktijken. (Zelfsturing en ondernemingszin) | - EC
| De master handelswetenschappen communiceert helder en correct schriftelijk en mondeling, binnen een bedrijfs- en academische context, en indien nodig aangevuld met visuele ondersteuning. (Communiceren) | - EC
| De master handelswetenschappen toont zelfstandigheid bij het uitvoeren ven een literatuurstudie. (Onderzoeksvaardigheden) | - EC
| De master handelswetenschappen integreert het perspectief van stakeholders bij het nemen van beslissingen in een organisatie. (Stakeholder awareness) | - EC
| De master handelswetenschappen formuleert verbetervoorstellen voor de bedrijfsvoering rekening houdend met de regionale en/of (inter)nationale beleids- en bedrijfscontext. (Stakeholder awareness) | - EC
| De master handelswetenschappen kan complexe managementvragen beantwoorden vanuit een praktijkgericht perspectief m.b.t. de functionele managementdomeinen. (Probleemoplossend vermogen) | - EC
| De master handelswetenschappen kan diepgaande inzichten uit organisatie- en managementwetenschappen en relevante ondersteunende en/of aanverwante wetenschappen toepassen bij de analyse van die concrete vragen van het bedrijfsmanagement. (Probleemoplossend vermogen) | - EC
| De master handelswetenschappen relateert geavanceerde inzichten van concepten, principes en argumentatiewijzen in de gekozen afstudeerrichting aan het algemene bedrijfskundige kader en geeft vanuit deze kennis en inzichten wetenschappelijk gefundeerd advies. (Probleemoplossend vermogen) | - EC
| Op basis van geavanceerde inzichten en vaardigheden m.b.t. de gekozen afstudeerrichting, formuleert en verdedigt de master handelswetenschappen onderbouwde adviezen over strategische beleidsbeslissingen met het oog op de vertaling naar tactisch niveau. (Opleidingsspecifieke competenties) |
|
| EC = eindcompetenties DC = deelcompetenties BC = beoordelingscriteria |
|
Digitale marketing gaat dieper in op de verschillende online marketingtactieken (zoekmachine, sociale media, e‑mail, affliate, display, ... marketing) en hoe deze kunnen bijdragen tot het behalen van marketing(communicatie)doelstellingen.
|
|
|
|
|
|
|
Combicollege ✔
|
|
|
Hoorcollege ✔
|
|
|
Project ✔
|
|
|
|
|
|
Casestudy ✔
|
|
|
Paper ✔
|
|
|
Presentatie ✔
|
|
|
|
Periode 1 Studiepunten 6,00
Evaluatievorm | |
|
Schriftelijke evaluatie tijdens onderwijsperiode | 100 % |
|
|
|
|
Andere: | Continue evaluatie doorheen het semester aan de hand van digitale MPC testen. De digitale testen (+- 5) starten pas na enkele weken en worden afgenomen in de klas op het begin van een contactmoment. Studenten dienen fysiek aanwezig te zijn om de test af te leggen en krijgen een 0 op een specifieke test wanneer ze niet-gewettigd afwezig zijn. |
|
|
|
|
|
|
Tweede examenkans
Evaluatievorm tweede examenkans verschillend van eerste examenkans | |
|
Toelichting evaluatievorm | De puntenverdeling is gelijk aan de eerste kans. Indien een student niet geslaagd is,dient hij/zij op het onderdeel waarop hij/ zij niet geslaagd is ter herkansen. Niet slagen voor de paper impliceert herwerking van diezelfde paper (behoud onderwerp). Niet slagen voor de digitale testen impliceert een soortgelijke herkansingstest. Niet slagen voor de opdrachten/case studies betekent dat er een passende herkansingsopdracht moet worden gemaakt. |
|
|
|
|
 
|
Begincompetenties |
|
De student dient over een basiskennis marketing te beschikken (overeenkomstig het vak "Marketing" of "Inleiding tot Marketing en Strategie" 2de BACH) |
|
 
|
Verplichte handboeken (boekhandel) |
|
Online marketing: de esssentie,Nino Adamo en Geert Buskes,2de editie,Pearson,9789043039338 |
|
 
|
Verplicht studiemateriaal |
|
Wetenschappelijke artikels via Blackboard |
|
|
|
|
|
1 examenregeling art.1.3, lid 4. |
2 examenregeling art.4.7, lid 2. |
3 examenregeling art.2.2, lid 3.
|
Legende |
SBU : studiebelastingsuren | SP : studiepunten | N : Nederlands | E : Engels |
|